تایپ خاصی ندارم ، اما این پسرایی که تو خیابون خودشونو کج میکنن تا بهت نخورن واقعا ده از ده (((:
ویلوبی
اونجایی فهمیدم دوسش دارم که بدونِ اینکه بهم بگه ناراحته ، میفهمیدم ناراحته و اون ناراحتیش تو قلبِ من هم بود :))
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀در تاریخ برای وصف دفن حضرت مادر نوشته شده فَرَجَع و هیچگاه نوشته نشده «فَرَجَعوا» . و این انتخاب فعل کاملاً هوشمندانه بوده است . رسم در تمام جهان است که بعد از دفن و تجهیز میت ، طایفه و عشیره متوفی زیر شانه های خانواده اش را بگیرند و گلاب بر چهره اش بپاشند و به خانه بیاورندش ، هم صحبتش شوند و سه روز غذا طبخ کنند و لحظه ای تنهایش نگذارند. تاریخ اما نوشته که علی «فَرَجع» یعنی تنها برگشت ، بی هیچ همراه . سپس با خانه ای ساکت مواجه شد . تاریک و سرد و بستری خالی از فاطمه در آن گنج مهیب و کشنده خانه. آنگاه تکیه بر دیوار زد و نشست کوهی تکیه زده بر دیوار. گریست و شانه هایش لرزید و از ریش هایش قطره اشک چکید و زیر لب گفت 🖤 :
《که من حالا مظلوم ترین مرد تاریخم》
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
🥀در تاریخ برای وصف دفن حضرت مادر نوشته شده فَرَجَع و هیچگاه نوشته نشده «فَرَجَعوا» . و این انتخاب فع
با خوندن اینا دلم آتیش میگیره😭😭
هدایت شده از ᴍᴏᴏᴅ ᴍɴ | مود من
97.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شماهم باب رو یادتونه ؟🥲🖐🏻
𝗝𝗈𝗂𝗇𝗨𝗌🦇🍒↳@Mod_Mn
هدایت شده از ᴍᴏᴏᴅ ᴍɴ | مود من
611.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بهتریـن دوران :))
𝗝𝗈𝗂𝗇𝗨𝗌🦇🍒↳@Mod_Mn