چه کسی از من مراقبت میکرد؟
هیچکس. من آن سایه ای بودم که باید پشت همه میایستاد؛ اما حتی نور هم اورا یادش میرفت.
آذرِ امسال از همون اول یهحالی شروع شد و
هنوزم یه حالیه ؛
حال نکردم با این ماه 🦦
هیچوقت انقد اثر آلودگی رو حس نکرده بودم،الان سردرد و تهوع وحشتناک بهم هجوم آورده و قشنگ طعم دودو حس میکنممم