[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
خب رفقا جان پیاماتونو خوندم و توی ناشناس جوابتو دادم 🥲🌸.
حالا نوبتی هم باشه نوبتِ خودمونِ دیگه ، نه😂🥲؟
تابستانِ صفر سه را دوست دارم
چون تجربههایِ زیادی بدست آوردم
این سه ماه ، شاید به اندازۀ سه سال برایم پربار بود .
درسهایی در این تابستان آموختم و چیزهایی درموردِ خودم دریافتم که شاید در هیچ موقعی که قادر به یافتن و فهمیدنِ آن نبودم جز تابستان :)
به نظرِ من این سهماه
فارغ از هر درس و دغدغهای
فرصتِ خوبیست برای تفکر ،
برایِ آموختن و
شاید برای شناختنِ خود :)!
نمیدانم از روندِ خودم در تابستان
راضی باشم یا نه ،
میتوانستم خیلی بهتر عمل کنم
میتوانستم آموزههای بیشتری را دریابم
اما راضیام :)
اتفاقاتِ این سهماه غلبه دارد بر تمامِ انتظاراتم :)
- بماند به یادگار از تابستانِ صفر سه 🌱.
#فارههنما
#فارههنوشت
ـ خوشبختی یعنی:
دوماد شب عروسی بیاردت گلستان شهدا :))) 🥺♥️
#عروسی_بهترین_رفیقم
#حَوراءإنسیّه
خاک من گِل شود و گُل شکفد از گِل من
تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من...!
#فارههنما
#آیاتِسبز
سلاااام
اولین روز پاییز چطور بود؟ 🙃🍂
امروزِ من خیلی فشرده بود و بهم خوش گذشت🥲😃
برام از امروزتون بگید، فرصت کردم پیام ها رو میزارم:))
https://daigo.ir/secret/8512901128