سلاااام
اولین روز پاییز چطور بود؟ 🙃🍂
امروزِ من خیلی فشرده بود و بهم خوش گذشت🥲😃
برام از امروزتون بگید، فرصت کردم پیام ها رو میزارم:))
https://daigo.ir/secret/8512901128
🥺♥️
زندگی یه بی مکس به من بدهکاره، هی باهم بزنیم قدش بگیم بالا لا لالا لا 🤛🏻 🤜🏻
🤍🫂
هر وقت ناراحت شدی به این فکر کن
که میلیونها سلول تو بدن تو وجود دارن
و تنها چیزی که بهش اهمیت میدن تویی :))
گاهیوقتها باید اتفاقاتی بیوفتد ،
هرچند سخت و ناگوار ، تا متوجه شویم
معنیِ « خدا رحم کرد » یا « کارِ خدا بود »
یعنی چه !
تا بفهمی چرا باید خداروشکر کنی و هزاراااان «تا»ی دیگر !
و این اتفاق ، اتفاقیست
که برای شهنواز افتاد .
#مِشکتاب
#فارههنوشت
کتاب قشنگی بود
درمورد کارای اسرائیل و یهودیت در حالِ حاضر !
نویسنده مخاطب رو قشنگ به دنبالِ ماجرا میکشاند و
البته در پسِ آن داستانِ عاشقانهای را دنبال میکند .
اما نمیدانم این را به پایِ خوبی کتاب بگذارم یا بدی ؛
که پایانی باز داشت !
یعنی انتظار داشتم پایانش بهتر از این باشد ؛
ولی از موضوعش کیف کردم :)
#مِشکتاب
#فارههنوشت
آسید جواد
مردی بود سادهزیست و مهربون
با خلوصِ نیت و ایمانِ قوی
با اخلاق و با اخلاص
اهلِ مطالعه و علاقهمند به کتاب
و با مهر و عطوفت نسبت به مردم
که هیچ سِمَتی اون رو به تکبر نرسوند و
همان سیدجواد ماند !
آری ؛ زندگی اینجاست ،
همینجا ؛
در محضرِ آسید جوادِ خامنهای ؛
پدر رهبرِ عزیزِ انقلاب :)
#مِشکتاب
#فارههنوشت
#فارههنما