3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما شیعیان ِعلی علیهالسلام
قدس را رها نمیکنیم .
هدایت شده از ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 | روضهفکر
چند نفرمون کتاب جهادتببین آقا رو خوندیم؟
چند نفرمون بیانیه گام دومش رو خوندیم؟
چندتا از کتب مطهری رو خوندیم که آقا ۱۸بار اخیراً دستور داده حتما بخونید..
چند نفرمون رفتیم بگردیم ببینیم پاسخ این شبهات رو راجی چی گفته دربارش؟
چند نفرمون رفتیم تاریخ معاصر رو خوندیم که آقا صدبار دستورش رو داد؟
چند بار آقا گفت برید رسانه یاد بگیرید افسر جنگ نرم بشید؟ چند بار رفتیم؟
چند بار نشستیم تو هفته سخنرانیاش رو مو به مو چک کنیم؟
تاریخ انقلاب رو چقدر خوندیم؟
ولایت فقیه رو چقدر بلدیم؟
تاریخ شیعه رو چقدر مسلطیم که با یه شبهه تاریخی، از امام حسین نبریم؟
چند بار رفتیم درباره مسئله دفاع مقدس کار کنیم؟ چند بار رفتیم برا جمعیت کار کنیم؟ چندبار رفتیم چارتا گروه جهادی بزنیم بدون حاشیه و جنگ و دعوا، یه نفس گرمی برسونیم به محرومین که دلشون خوش بشه به این انقلاب..
هی نشستیم منتظر یکی بیاد کار کنه، ما برا سلامتیش دعا کنیم، وقتی هم زدنش، بگیم ای وای حیف شد! بریم برا نفر بعدی..
الآن حقیقتا چیزی که مهمه ، اینه که توی این میدان تکلیفِ خودمونو پیدا کنیم ؛
یکی تکلیفش جمعآوری پول است
یکی حضور در تجمعات
یکی مطالعه
یکی درس
یکی تبیین
و یکی هم کارِ رسانهای _ فرهنگی
- آره خلاصه . . .
•♥️🥺•
کاش میان هیاهوی این جنگها و شهادتها، ناگهان صدایی از کنار کعبه بیاید...!
‹ الا اهل العالم انا المهدی ›
انا صمصام المنتقم ...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج