eitaa logo
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
93 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
803 ویدیو
1 فایل
"‌‌﷽" - مشکات ؟ انعکاسِ نور در ظرفِ بلورینِ دل - نوازشِ قلم در تار و پود ذهن - گاهی عکاس ، گاه نویسنده گاه پر تلاش و گاهی کم‌تلاش اما همیشه امیدوار🥲✌🏻 . کپی ؟ لا تراوشات ذهن است ذهن را از هم مجزا نکنید جاصحبتی ؛ پینِ کانال ((:
مشاهده در ایتا
دانلود
. سیدحسن رفت اما خدای سید حسن هست و برنامه هاش هیچ وقت به هم نمیخوره !)
دلم برا گلدوزی تنگ شده🥲🤍 نزدیک به یک سالِ گلدوزی نکردم:)
گلدوزی یه جور تراپی محسوب میشه🥲🪴
و ریاضی‌جانِ عزیزی که حتی سرِ سجادۀ نماز هم ول‌‌کنِ آدم نیست😂🥸🪴.
الله اکبر✊🏻🇮🇷
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
خدایا شکرت امشب دل بچه ها فلسطین و لبنان شاد شد :)
همونطور که دیشب خیلی یهویی سوپرایز شدید و خبر شدید و هول کردید و سریع اخبار رو زدید، یه روزی هم همین جوری ناگهانی، صدای ندای: «ألا یا أهل العالم أنا الإمام القائم» مثل بمب توی جهان صدا میده و خبرظهور رو می‌شنوید.. پس دست کم نگیرید از پا ننشینید رها نکنید، سستی نکنید به سمت اهداف مهدیﷺ حرکت کنید
آه . . و تو خوشیِ روزهایِ ناخوشیِ منی ؛ قرآنِ عزیزم :)
غرق در زیبایی کلمات🌱
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
غرق در زیبایی کلمات🌱
سکوتی آرامش‌بخش که لذت مطالعه را چندین برابر میکند🫀🌚
مطمئنم اگه الان آقای جلیلی رئیس جمهور بود یه عده ای شب عملیات توئیت میزدن وسط شادیهاتون یادتون نره شیر شده کیلویی ۲۴ هزار تومان موشک میخوایم چیکار وقتی کم کم لبنیات هم از سبد بسیاری از خانوارهای ایرانی حذف میشه! اما چون پزشکیان رئیس جمهوره همه چی خیلی عادیه دو هفته پیش نان گرون شد الان هم شیر ببخشید گرون نشده! اشتباه لپی بود😊 افزایش قیمت داشته! من مطمئنم اگه آقای جلیلی رئیس جمهور میشد و در سازمان ملل با بهترین عملکرد هم عزت، هم اقتدار رو برا مملکت به ارزانی می آورد باز یه عده مریض با گیر دادن به دکمه ی کت اقای جلیلی با سوژه کردن ریش و پیشانی آقای جلیلی همه ی این موفقیت‌ها رو به حاشیه میبردن و کام مردم رو تلخ می کردند اما الان چون طرفدار آقای پزشکیان هستن گاف های بزرگ ایشون که تبعات سیاسی و بین المللی بالایی به ارمغان داشت نه تنها به روی خودشان نمی آورند حتی ماست مالی هم می کنند. اینا رو گفتم در خطاب به اونایی که از خبر همراهی دولت با پاسخ دیشب ایران ب اسرائیل ذوق مرگ شدن پزشکیان شاید آدم بدی نباشه اما چون هم سفره و جیره خور اصلاح طلبانی هست که به معنای واقعی بازوی راست اسرائیل در ایران هستند اگر بخواد هم یک ولایتمدار واقعی باشه، نمیتونه گاف های رئیس جمهور در داخل ایران رو با مزخرفاتی مثل بی شیله پیله بودن، مردمی بودن و... میشه ماله کشی کرد اما تبعات این گاف ها در جایگاهی مثل سخنرانی در سازمان ملل خیلی اهمیت داره پزشکیان بچه نیست که بعد یک حرف اشتباهش معذرت خواهی کنیم و بگیم شوخی کرد رئیس جمهور شوخی شوخی حرفی زد اما مملکتی جدی جدی به خطر افتاد آنهم کشوری مثل ایران که دشمن کلمه کلمه سخنرانی مسئولینش را آنالیز و باهاش برنامه ریزی میکنه. ✍ریحانه رحمانی