eitaa logo
رویای یک دیدار
260 دنبال‌کننده
526 عکس
115 ویدیو
13 فایل
• و در آخر ، جھان رنج بزرگیست ، اما تو بخند :)) بہ امید دیدار دوبارھ .. ــــ‌‌ما‌دوباره‌سبز‌خواهیم‌شد..!🌱🇮🇷 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my72r3w&btn=رویای.یک.دیدار
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام:) روز بیست و هفتم خودسازی به نیت شهید زکریا شیری🌻
شیخ حسنعلی نخودکی را گفتند: _مرا موعظه کن +مرنج و مرنجان _مرنجانش راحت است اما مرنجش را چه کنم؟ +خودت را کسی ندان!
چقدر این آیه قشنگه: إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ 《ما این قرآن را که مایه تذکر است، نازل کردیم، و به طور قطع آن را حفظ خواهیم کرد》🌻✨
°° ما زنده ایم، مهلت داریم، نفس می کشیم و.. آری هنوز فرصت باقی است. تا زمانی که خورشید از روال عادی خود خارج نشده، ستارگان تیره نشده اند و کوه ها جا به جا نگشته اند؛ فرصت باقی است. تا زمانی که دریاها به خروش نیامده اند، مهلت داریم. و آن، چه زمانی است؟؟ شاید لحظه ای دیگر؛ شاید فقط برای لحظه یا لحظاتی دیگر ، وقت داشته باشیم. کسی چه می داند. مهم نیست کی هستیم و کجاییم؛ مهم این است در بستری که زندگی می نماییم، چه می کنیم. ...و اگر هرکدام از ما انسان ها، در بستر و شرایطی که زندگی می کنیم، بتوانیم قواعد آن را شناخته و به آن عمل کنیم، در آخر، پیروز میدان هستیم؛ پیروزِ میدانِ زندگی. _قسمتی از تدبر سوره تکویر🌿
سلام:) روز بیست و هشتم خودسازی به نیت شهید حسین فهمیده🌻
••• مسئله‌ی‌ فلسطین‌ یک‌ مسئله‌ی‌ صرفـاٰ اسلامی‌ نیست‌ یک‌ مسئله‌ی‌ انسانی‌ است -حضرت‌آقـا
بعضی اوقات آدم دلش ميخواد برگرده به گذشته .. نه اينكه بخواد چيزی رو جبران كنه يا اينكه تو دلش بگه ای كاش اينطور نمیشد .. نه .. صرفاً براي اينكه يك سری حسا رو دوباره تجربه كنه ..🥲 _دلی
حتی تو مهمونی هم ول کن نیستم🚶‍♀😂 _احوالات شخصی
سلام:) روز بیست و نهم خودسازی به نیت شهید احمدعلی نیری🌻
آدمی درست‌ به‌ اندازه‌ی‌ همان چیزهایی است که ، او را خوشحال یا رنجور میسازد ؛ _استاد علی‌ صفایی‌حائری
°°° خدایا! تمام عالم متحول شد با تحول شب و روز؛ و من هنوز... . خدایا! هرکسی در این مدت با تلاشش به خواسته ای رسیده است و من هنوز... . خدایا! ماه مهمانی تو تمام شد و من هنوز... . خدایا!‌ استعدادهایم را در گذر عمر و گردش ایام، با بی تفاوتی ها، نادیده گرفتن ها و اما و اگر کردن ها خشکاندم. خدایا! به وقت سختی و مصیبت فهمیدم که آنچه باید، نکرده ام. خدایا! چند پله، زمین رفت به بام ملکوت و من هنوز... . خدایا! راه تو به بزرگیِ تو دشوار است و شگفتا که این انسان را آرزوی دیدار است:) _دلنوشته💛
عیدتون مبارک باشه❤️🌹