•••
مسئلهی فلسطین یک مسئلهی صرفـاٰ
اسلامی نیست یک مسئلهی انسانی است
-حضرتآقـا
بعضی اوقات آدم دلش ميخواد
برگرده به گذشته ..
نه اينكه بخواد چيزی رو جبران كنه
يا اينكه تو دلش بگه ای كاش اينطور نمیشد ..
نه ..
صرفاً براي اينكه يك سری حسا رو دوباره تجربه كنه ..🥲
_دلی
آدمی درست به اندازهی
همان چیزهایی است که ،
او را خوشحال یا رنجور میسازد ؛
_استاد علی صفاییحائری
°°°
خدایا! تمام عالم متحول شد با تحول شب و روز؛ و من هنوز... .
خدایا! هرکسی در این مدت با تلاشش به خواسته ای رسیده است و من هنوز... .
خدایا! ماه مهمانی تو تمام شد و من هنوز... .
خدایا! استعدادهایم را در گذر عمر و گردش ایام، با بی تفاوتی ها، نادیده گرفتن ها و اما و اگر کردن ها خشکاندم.
خدایا! به وقت سختی و مصیبت فهمیدم که آنچه باید، نکرده ام.
خدایا! چند پله، زمین رفت به بام ملکوت و من هنوز... .
خدایا! راه تو به بزرگیِ تو دشوار است و شگفتا که این انسان را آرزوی دیدار است:)
_دلنوشته💛
مَن به پایان خوشِ قصه باور دارم. .
👒🌻
_احوالات شخصی/ درس خواندن در طبیعت
استاد پناهیان میگفت:
برو گریه کن،
التماس خدا کن،
بگو نمیتونم از موقعیت گناه فرار کنم
اونقدر این خدا کریمه که
موقعیت گناه رو فراری میده
تو فقط میون گریه هات بگو،
دیگه نا ندارم پاشم
بگو نمیخوام گناه کنماااا،
زورم نمیرسه
معجزه میکنه برات...