چه آرامشی در من است
وقتی با منی
و چه آشوبیدهام
بی تو!
دور نشو، خودت را از من نگیر
من حوالیِ تو بودن را
دوست دارم...
_علیرضا اسفندیاری
وسيقضي الله أمراً كنت تحسبه مستحيلا
و خدا چیزی رو ممکن میکنه
که شما اون رو غیرممکن میدونستین!🎀
سربازان امام زمان از هيچ چيز جز گناهان خويش نمیترسند...
_ شهید سید مرتضی آوینی
به ازای هر به دست آوردنی ، رنج عمیقی
در آن نهفته است...
پنهان از چشم دیگران.
به این نتیجه رسیدم
که واقعا من بزرگش نمیکنم
مشکل اینجاست که بقیه درکم نمی کنند..🕯
_احوالات شخصی
انسانهای بزرگ
نه خود را گم می کنند
نه خود را پیدا می کنند ...
انسانهای بزرگ خود را می سازند ...