چه آرامشی در من است
وقتی با منی
و چه آشوبیدهام
بی تو!
دور نشو، خودت را از من نگیر
من حوالیِ تو بودن را
دوست دارم...
_علیرضا اسفندیاری
وسيقضي الله أمراً كنت تحسبه مستحيلا
و خدا چیزی رو ممکن میکنه
که شما اون رو غیرممکن میدونستین!🎀
سربازان امام زمان از هيچ چيز جز گناهان خويش نمیترسند...
_ شهید سید مرتضی آوینی
به ازای هر به دست آوردنی ، رنج عمیقی
در آن نهفته است...
پنهان از چشم دیگران.
به این نتیجه رسیدم
که واقعا من بزرگش نمیکنم
مشکل اینجاست که بقیه درکم نمی کنند..🕯
_احوالات شخصی
انسانهای بزرگ
نه خود را گم می کنند
نه خود را پیدا می کنند ...
انسانهای بزرگ خود را می سازند ...
گناه هات رو یکی یکی ترک کن
میدونی اینطوری امید و انگیزه بیشتری هم پیدا میکنی
چون وقتی یه گناهو ترک کردی و تموم شد
حس خوبی میگیری که آره من تونستم پس بازم میتونم..