فیزیک با اینکه سخته ولی وقتی مسائلشو حل میکنی یه ارامشی توشه البت اگ بلد باشی با اینکه خوشم نمیومد ازش ولی درس باحالیه
•
موافقم👌
من شیمی دوست دارم
•
چه جالب😁
شیمی برای من از دور قشنگه ولی وقتی میخوای بخونیش از درون...
با اینکه الان معلم همسن های شما هستم و ازتون بزرگترم اما دوست داشتم بگم کانالتون خیلی حس خوبی داره😍
•
لطف دارین شما؛ خیلی ممنونم🥰
فنون ما انسانیا به اندازه فیزیک شما قشنگه
•
منم اون قسمتش که وزن بیت شعر ها رو درمیارید دوست دارم😄
من نهمم و درس ریاضی رو خیلی دوست دارم
به همین دلیل هم میخوام برم رشته ریاضی
•
خیلی کار خوبی میکنی که رشته ات رو براساس علاقه ات انتخاب میکنی.
موفق باشی عزیزم🌸
قرآن فقط فقط فقط
•
فکرکنم این از اون چالش هایی بود که مجبور بودی یکی رو انتخاب کنی و چیزی هم به ذهنت نمیرسید😂
فنون،جامعه،ادبیات،تاریخ :)♥️
•
مطمئنم جز اون دسته افراد هستین که با عشق اومدید انسانی😍
شیمی اوکیه
ولی من فیزیکو اصلا دوست ندارم
•
سلیقه ها با توجه به روحیات متفاوته😁