با اینکه الان معلم همسن های شما هستم و ازتون بزرگترم اما دوست داشتم بگم کانالتون خیلی حس خوبی داره😍
•
لطف دارین شما؛ خیلی ممنونم🥰
فنون ما انسانیا به اندازه فیزیک شما قشنگه
•
منم اون قسمتش که وزن بیت شعر ها رو درمیارید دوست دارم😄
من نهمم و درس ریاضی رو خیلی دوست دارم
به همین دلیل هم میخوام برم رشته ریاضی
•
خیلی کار خوبی میکنی که رشته ات رو براساس علاقه ات انتخاب میکنی.
موفق باشی عزیزم🌸
قرآن فقط فقط فقط
•
فکرکنم این از اون چالش هایی بود که مجبور بودی یکی رو انتخاب کنی و چیزی هم به ذهنت نمیرسید😂
فنون،جامعه،ادبیات،تاریخ :)♥️
•
مطمئنم جز اون دسته افراد هستین که با عشق اومدید انسانی😍
شیمی اوکیه
ولی من فیزیکو اصلا دوست ندارم
•
سلیقه ها با توجه به روحیات متفاوته😁
https://eitaa.com/meetingagain/461
بیا خودم یادت بدم عسیسم
یه جوری یادت میدم که بگی صد رحمت به شیمی
•
عالییی بود😂😂
وقتی به سن تکلیف می رسی تمرین می کنی که گاهی خواست خدا را بر خواست خودت ترجیح دهی.
منضبط شدن به احکام الهی شروع شکوفایی عقل است، این گونه کم کم همه دوست داشتنی ها رنگ و بوی خدایی می گیرد و این گونه هر عملی که از مسیر دوست داشتن خدا بگذرد قبول می شود. در غیر این صورت، روابط، هدفی جز رفع نیاز نخواهد داشت.
انجام واجبات و ترک محرمات آغاز همه اتفاقات خوب است.
وقتی خدا جایی برایم نداشته باشد چطور رسول و اهل بیتش جا خواهند داشت؟
اگر سلمان خواستِ امیرالمؤمنین را بر خواستِ خودش ترجیح می دهد قطعا خدا را در لحظه لحظه زندگی بر خود ترجیح داده است.
جمله پایانی؛
وقتی، تنها برای خشنودی خدا احسان کنی، برایت مهم نخواهد بود که آیا دیگران فهمیدند یا خیر؟
_استاد اخوت
#کتابخانهیمن