هر لحظه کنار تو ، جهانی پر از احساسات است و شیرینی آن بیاندازهست.
•
واییی عزیزم💖🥲
کیستی؟!
امتحان نداری فرددا نازنین
•
چرا اتفاقا دوتا امتحان دارم ولی خداروشکر خوندمشون😂
وقتی فکر میکنم یک ماه قراره درس بخونم حالم بد میشه
•
سعی کن با لذت بخونیشون اینطوری سختی اون یک ماه برات کمتر میشه😁
پس از تحمل آن همه درد؛
کسی که به مقصد می رسد
دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود..
آری!
زندگی زیباست
اگر برایت اینگونه نیست، نوع نگاهت را عوض کن:)🌻
_قسمتی از تدبر سوره غاشیه
#تدبر
°°°
با هر ک انس گیریم محکوم ب فراق شویم و شاید تنهایی تقدیر انسان است تا جز با خدا انس نگیرد ...!