°°°
با هر ک انس گیریم محکوم ب فراق شویم و شاید تنهایی تقدیر انسان است تا جز با خدا انس نگیرد ...!
••
امروز بعد از مدرسه با دوستم رفتیم کتابفروشی تا یه چند تا کتاب درسی برای امتحانا بخریم.
جالبه بدونید توی کتابفروشی یه توریست ایتالیایی دیدیم و مشغول انگلیسی حرف زدن باهاش شدیم.
اینکه درباره فرهنگ کشورت و شاعرهای ایرانی بپرسه و تو براش توضیح بدی؛ یکی از حس های قشنگی بود که برای دومین بار تجربه کردم(:
_احوالات شخصی
°°°
رفتم کتابفروشی تا چند تا کتاب بخرم
و به این نتیجه رسیدم
یکی از علت هایی که کتاب در خانه ها کم پیدا میشه؛ گرون بودنشه...🚶♀
یه جا نوشته بود:
نه به فروردین که تموم نمیشد
نه به اردیبهشت که پاشو گذاشته رو گاز فقط میره🚶♀😂
خرداد متعادلم آرزوست
°°°
زندگی مانند تابع همانی است، زمانیکه به آن ورودی مثبت بدهی، خروجی زیبا و مثبتی دریافت خواهی کرد.