سه شنبه. 👈 ادعیه مهدوی
دعای ائمه اطهار علیهم السلام برای ظهور امام عصر علیه السلام
علاوه بر خود امام زمان علیه السلام ارواح پاک ائمه اطهار علیهم السلام و رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و به همراه فرشتگان و ارواح پیامبران الهی نیز در زمان غیبت امام عصر علیه السلام برای تعجیل فرج ایشان دعا می کنند .
برای نمونه به روایتی در این باره اشاره می کنیم :
وقتی شب جمعه فرابرسد ، پروردگار متعال فرشته ای را به پایین ترین آسمان فرو نی فرستد هنگام طلوع فجر آن فرشته روی عرش بر فراز بیت مامور مینشیند و منبرهایی از نور برای حضرت محمد صلی الله علیه وآله و علی علیه السلام و حسن و حسین علیهم السلام گذاشته میشود و آنها بالای منبر میروند و فرشتگان و پیامبران و مومنان نزد آنان گرد آورده میشوند و در های آسمان گشوده میگردد وقتی ظهر فرا میرسد پیامبر خدا صلی الله علیه و آله عرضه میدارد ای پروردگارم آن وعدهای را که در کتابت دادهای برآورده فرما و آن این آیه است « وعد الله الذین آمنوا منکم و عملوا الصالحات لیستخلفنهم فی الارض کما استخلف الذین من قبلهم و لیمکنن لهم دینهم الذی ارتضی لهم و لیبدلنهم من بعد خوفهم امنا» آنگاه فرشتگان و پیامبران نیز همین را میگویند سپس حضرت محمد صلی الله علیه و آله و علی علیه السلام حسن علیه السلام به حسین علیه السلام به سجده میافتند و عرضه میدارند خداوندا غضب فرما ، چراکه حرمتت را هتک نمودند و برگزیدگانت به قتل رسیدند و بندگان شایسته ات خوار و ذلیل شدند ، آنگاه خداوند آنچه بخواهد انجام می دهد و این روزی است که ( نزد خداوند ) معلوم می باشد .
📚مناجات منتظران جلد ۲ صفحه ۳۷۰
@mehr_taban_mahdavi
#استوری
#قبور_بقیع
بشکند دستی که ویران کرد این گلخانه را🖤🥀
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#وقت_من_نذر_امام_زمان_عج
#موسسه_مهرتابان_مهدوی
در فضاهای مجازی، موسسه را دنبال فرمائید.👇👇👇
🔹تلگرام 🔸 ایتا
🔹 اینستاگرام 🔸آپارات
🔹 سایت
✾♡موسـسـه مهــرتابان مهدوی♡✾
چهارشنبه. 👈 رجعت
آیا رجعت اختیاری است؟؟؟
ناگفته پیداست که افرادی که برای انتقام و تنبیه رجعت میکنند هرگز به میل و اراده خود برنمیگردند بلکه به مصداق « کافر به جهنم نمیرود ،کشان کشان میبرند » آنها نیز ناگزیر تن به رجعت میدهند که رجعت برای آنها بسیار ذلت بار و سخت است .
ولی در مورد مومنان به نظر میرسد که اختیاری خواهد بود نه اجباری .
مفضل بن عمر میگوید در خدمت امام صادق علیه السلام صحبت از حضرت ولیعصر شد و از افرادی که عاشقانه انتظار ظهور او را میکشند و پیش از نیل به چنین سعادتی از دنیا میروند گفتگو شد ، فرمودند :
هنگامی که حضرت ولیعصر علیه السلام قیام کند مامورین الهی در قبر با اشخاص مومن تماس میگیرند و به آنها میگویند : ای بنده خدا ! مولایت ظهور کرده است اگر میخواهی که به او بپیوندی آزاد هستی و اگر بخواهی در نعمتهای الهی متنعم بمانی باز هم آزاد هستی.
📚 بحارالانوار جلد ۵۳ صفحه ۹۲
@mehr_taban_mahdavi
پنجشنبه. 👈 کلام دوست
مولایمان فرمودند :
و اکثرو الدعاء بتعجیل الفرج فان ذلک فرجکم
برای تعجیل در امر ظهور و فرج ما بسیار دعا کنید که فرج شما در همین دعا کردن است.
📚 کتاب غیبت طوسی صفحه۱۷۶
@mehr_taban_mahdavi
13.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#شب_جمعه
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن
وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین
وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن
وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#وقت_من_نذر_امام_زمان_عج
#موسسه_مهرتابان_مهدوی
در فضاهای مجازی، موسسه را دنبال فرمائید.👇👇👇
🔹تلگرام 🔸ایتا
🔹اینستاگرام 🔸آپارات
✾موسـسـه مهــرتابان مهدوی✾
جمعه. 👈دل نوشته ای با امام زمان علیه السلام
حرفی که دارم با شما گفتن ندارد
این حرفهای بیصدا گفتن ندارد
این دردها درمان ندارد غیر وصلت
این غصه ی بیانتها گفتن ندارد
چشم گنهکار من و دیدار رویت
دردی که باشد بیدوا گفتن ندارد
هر بار توبه کردم و هر بار … بگذر
این ماجرای توبهها گفتن ندارد
آقا اگر کاری برایت کرده باشم
باشم اگر بیادعا، گفتن ندارد
هر صبح و شب گریان غمهایت نبودیم
حال دل این بیوفا گفتن ندارد
آقا خودت یک کربلا روزی من کن
اصلاً فراق کربلا گفتن ندارد
@mehr_taban_mahdavi
1489_1 (1).mp3
2.95M
#جمعه
صلوات ابوالحسن ضراب اصفهانی✨
✅ سید ابن طاووس فرموده است: این صلوات از مولای ما حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف روایت شده است و چنانچه تعقیبات روز جمعه را به جهت عذری نتوانستی بخوانی، هرگز این صلوات را ترک نکن، به جهت امری که خداوند جَلَّ جَلالُه ما را به آن آگاه کرده است.
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#وقت_من_نذر_امام_زمان_عج
#موسسه_مهرتابان_مهدوی
در فضاهای مجازی، موسسه را دنبال فرمائید.👇👇👇
🔹تلگرام 🔸ایتا
🔹اینستاگرام 🔸آپارات
✾♡موسـسـه مهــرتابان مهدوی♡✾
شنبه. 👈 قصه های مهدوی
▪️دست در دست مولا
#داستان_تشرف یک جوان عاشق خدمت امام عصر علیه السلام از برکت عریضهنویسی
📚النجمالثاقب، حکایت هفتم، ج۲، ص۴۹۷