8.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷
✅ کار بسیار زیبا از طلاب در چهار باغ اصفهان چه زیباست که این کار در همه شهرها انجام بشود...
🍃🌹🍃
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
🆔http://rubika.ir/meyar_pb
🆔http://eitaa.com/meyarpb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 میهمانانی غریب اما آشنا داریم
تصاویری از مراسم استقبال از ۵۷ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس
🔹این شهیدان مربوط به عملیاتهای والفجر ۳، کربلای ۱، عاشورا، مطلع والفجر، مسلم ابن عقیل، والفجر ۴، والفجر ۹، نصر ۷ و عملیاتهای ایذایی دشمن و ضدانقلاب در سالهای نخست انقلاب و تکهای دشمن در سالهای پایانی جنگ هستند.
@bidariymelat
▫️از ۲۲ بازیکن حاضر در بازی دیشب #مراکش_فرانسه ۱۴ نفر مسلمان و ۱۷ نفرآفریقایی یا آفریقاییتبار هستند.
مردم مسلمان و آفریقایی که صدها سال توسط اروپاییهای نژادپرست تحقير میشدند برنده واقعی بازی دیشباند.
➕ایزدی
@bidariymelat
🔴 چشممون روشن!
🔹 ظاهراً مدعیان اصولگرا هم دارند FATF رو اجرا میکنند و هم پیگیرند که قرارداد استعماری پالرمو و cft رو در مجمع تشخیص تصویب بشود!!
🔹 نمایندگان مجلسی که دوره قبل نعره میزدن که این قرارداد ها استعماری هستند چرا الان لال شدن؟!
@bidariymelat
💢وضعیت بی حجابی چقدر عجیب است؟!
🔹برخی با اشاره به بروز رفتارهای ضد دینی مانند حمله به برخی از ارزشها و نماد های مذهبی همچون چادر و اصل حجاب شرعی، ساده انگارانه تصور می کنند، ستیز با احکام اسلامی خصوصا حجاب شرعی در ایران حاصل تجربه حکومت دینی است.
🔺احتمالا تاریخ نخوانده اند تا بدانند، در همان بدو انقلاب و در آن فضای شور انقلابی و دینی جامعه، شاهد تظاهرات چند ده هزار نفری علیه حکم قصاص و حجاب بودیم.
🔺 اوج این اعتراضات را در 17 اسفند 57 شاهدیم. روز جهانی زن. یعنی فقط 25 روز بعد پیروزی انقلاب اسلامی. یک روز بعد از سخنان تاریخی امام در ارتباط با لزوم وجود حجاب شرعی در ادارات و سازمانها و وزارتخانه ها. راهپیمایی حدودا 15 هزارنفری علیه حجاب که چند روزی به طول انجامید و موجبات درگیری و زد و خورد و مباحثه های مختلف میدانی را برای مردم فراهم آورد. فیلم های منتشر شده از تجمعات آن روزها یکی از اسناد جذاب و ماندگار تاریخ انقلاب است. خصوصا تجمعاتی که در دانشگاه تهران شکل گرفت.
🔹واقعیت این است که دین ستیزی در بخشی از جامعه ایران، ریشه در سیاست های فرهنگی حکومت رضاخان و سپس پهلوی دوم دارد. فضای اجتماعی بعد از انقلاب اسلامی هم فقط مدتی آن را به محاق خاموشی برد.امروز فقط زمینه بروز دوباره این دیدگاه، آن هم در مقیاس بسیار کوچکتری، توسط اقلیتی که از اول انقلاب همیشه وجود داشتن فراهم شده است. فلذا نباید پدیده رخ داده فعلی را امری عجیب و خارق العاده دانست و نباید متحیرانه به آن نگاه کند. #علی_ریاحی_پور
@bidariymelat