لیست موکب ها و خدماتی که در آن موکب ارائه می گردد
عمود ۷۰
موکب مختار ثقفی
جهت پذیرایی و استراحت بین راهی
عمود ۱۲۵
موکب میثم تمار
جهت پذیرایی و استراحت بین راهی
عمود ۱۴۵
موکب حضرت علی اکبر(ع)
جهت پذیرایی و استراحت بین راهی
عمود ۱۵۲
معزی الزهرا(س)
جهت پذیرایی و استراحت بین راهی
عمود ۱۸۰
موکب احباب الحسین(ع)
جهت پذیرایی و استراحت بین راهی
*عمود ۲۰۲
موکب فاطمه زهرا(س) ستاد بازسازی عتبات
ظرفیت اسکان ۵۰۰۰زائر خانم و آقا، پذیرایی ۶۰۰۰زائر در هر وعده ،
فضای مجزا و پوشیده برای بانوان و مهدکودک ،امکان تماس تلفنی رایگان با ایران ،اینترنت رایگان،
غرفه شیعیان ترکیه درمانگاه،خشکشویی ،تعمیرات لباس و چرخ دستی ،چایخانه ، نانوایی بربری و لواشی
عمود ۲۱۶
موکب طرف البراق
جهت استراحت و امکانات بهداشتی
عمود ۲۱۸
موکب حسینیه قبا
جهت استراحت و امکانات بهداشتی
*عمود ۲۸۵
موکب امام رضا(ع)
موکبی مناسب و در حال توسعه با امکانات اسکان، فرهنگی، اینترنت، هلال احمر
بزرگترین و زیباترین موکب جاده کربلا
عمود ۳۱۶
موکب انوار الحسین(ع)
روزانه تا ۱۴ هزار ساندویچ در این مکان توزیع میشود.
عمود ۳۴۵
موکب طریق الاحرار
پذیرایی و استراحت و اسکان
عمود ۴۰۵
موکب ابناءالحسین(ع)
پذیرایی و استراحت و اسکان
عمود ۴۶۰
موکب فاطمه الزهرا(س)
پذیرایی و استراحت و اسکان
عمود ۴۹۲
موکب قاسم ابن الحسن(ع)
پذیرایی و استراحت و امکانات بهداشتی
عمود ۵۳۸
موکب خدمه الزوار الحسین۶
پذیرایی و استراحت و اسکان
عمود ۵۷۶
بیمارستان حیدریه
حیدریه شهری بین نجف و کربلا
عمود ۶۱۹
موکب بقعه الرسول(ص)
پذیرایی و استراحت
عمود ۶۵۵
موکب هانی ابن عروه
جهت پذیرایی و استراحت و بهرهگیری از امکانات فرهنگی
عمود ۶۵۷
موکب علی ابن موسی الرضا(ع)
امکانات مناسب، برنامه فرهنگی و اسکان مناسب و سایر خدمات رفاهی
عمود ۷۱۵
موکب امام حسن مجتبی(ع)
جهت پذیرایی و استراحت
عمود ۷۲۸
موکب صاحب الزمان(عج) ۱
امکانات مناسب، اسکان مناسب و خدمات لازم فرهنگی و بهداشتی
عمود ۸۲۳
موکب سید الساجدین(ع)
جهت پذیرایی و استراحت
عمود ۸۲۸
موکب صاحب الزمان(عج) ۲
امکانات مناسب، برنامه فرهنگی و اسکان مناسب- راهنمای زائر
عمود ۸۹۰
موکب شباب القاسم(ع)
زمینه اسکان و امکانات بهداشتی فراهم است.
عمود ۹۵۲
دارالشفاء محبان المهدي
خدمات پزشكي درماني رايگان
عمود ۹۹۸
موکب امیرالمومنین(ع)
اسکان و تغدیه
عمود ۱۰۰۰
موکب حسینیه الاحسان
جهت استراحت و پذیرایی و امکانات بهداشتی
عمود ۱۰۱۷
موکب نهج الحسین(ع)
جهت استراحت و پذیرایی و امکانات بهداشتی
عمود ۱۰۶۵
موکب حسینیه مجد
جهت استراحت و پذیرایی و امکانات بهداشتی
***عمود ۱۰۸۰
موکب حرم حضرت معصومه(س)
در این موکب پاسخگویی شرعی و معارفی به چهار زبان ترکی انگلیسی عربی و اردو، برگزاری محافل قرآنی، مجالس سخنرانی و مداحی، برپایی غرفه کودکان و برنامههای خدماتی اعم از مهمانسرای حضرت جهت پذیرایی از زائران، بیمارستان صحرایی، ستاد گمشدگان و ایستگاههای صلواتی و محل اسکان زائرین ارائه میشود.
عمود ۱۰۹۲
موکب نورالخیریه
جهت استراحت و پذیرایی و امکانات بهداشتی
عمود ۱۱۸۱
موکب شباب ام البنین(س)
جهت استراحت و پذیرایی و۶ امکانات بهداشتی
عمود ۱۰۴۱
موکب شباب امیرالمؤمنین(ع)
امکانات مناسب
عمود ۱۲۹۲
ورودی کربلای معلی
عمود ۱۳۲۵
ورودی کربلا
بنام سیده شریفه خاتون بنت امام حسن ع
پذیرای ابدوغ وشربت وصبحانه وشام میان وعده هندوانه
عمود ۱۴۵۲
درب حرم حضرت عباس(ع)
آخرین عمود
کلب نفس بریده
به کربلا رسیده
😭😭😭😭
💎@meisamee
فقه2-جلسه18.mp3
19.81M
درس: فقه 2 (مکاسب پایه9-دوره تابستانی)
جلسه: 18
موضوع: القول فی الخیار
تاریخ: 16 مرداد 1403
💎@meisamee
فقه1-جلسه18.mp3
15.7M
درس: فقه 1 (مکاسب پایه 9-دوره تابستانی)
جلسه: 18
موضوع: شروط العوضین
تاریخ: 16 مرداد 1403
💎@meisamee
❓آیا اعتبار کتاب روضه کافی، به اندازه اعتبار اصول و فروع کافی است؟
✔️ جواب آیت الله سید احمد مددی(مدظله العالی):
🔸 به لحاظ انتساب به مرحوم کلینی فرقی ندارد، سند و مصدر هر روایت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.
💎@meisamee
فقه2-جلسه19.mp3
20.38M
درس: فقه 2 (مکاسب پایه9-دوره تابستانی)
جلسه: 19
موضوع: القول فی الخیار
تاریخ: 17 مرداد 1403
💎@meisamee
فقه1-جلسه19.mp3
18.27M
درس: فقه 1 (مکاسب پایه 9-دوره تابستانی)
جلسه: 19
موضوع: شروط العوضین
تاریخ: 17 مرداد 1403
💎@meisamee
درباره انتساب «روضه» به کلینی برخی تردیدهایی کرده اند (ریاض العلماء، ۲/۲۶۲) اما قول صحیح آن است که روضه نیز همچون اصول و فروع کافی برای خود کلینی است.
💎@meisamee
فقه2-جلسه20.mp3
23.15M
درس: فقه 2 (مکاسب پایه9-دوره تابستانی)
جلسه: 20
موضوع: القول فی الخیار
تاریخ: 17 مرداد 1403
💎@meisamee
فقه1-جلسه20.mp3
21.98M
درس: فقه 1 (مکاسب پایه 9-دوره تابستانی)
جلسه: 20
موضوع: شروط العوضین
تاریخ: 17 مرداد 1403
💎@meisamee
🔸 هنگامی که پس از رحلت میرزای شیرازی اول (رحمة الله علیه) ،برای قبول مرجعیت به آیت الله سید محمد فشارکی مراجعه کردند، فرمود:
«إنّی لست اهلاً لذلک، لأنّ الرئاسة الشرعیة تحتاج إلی اُمور غیر علم الفقه و الأحکام من السیاسیات و معرفة مواقع الامور و أنا رجل وسواسی فی هذه الاُمور، فإذا دخلت أفسدت و لم أصلح و لا یسوغ لی إلا التدریس».
🔹 و بدین گونه این عالم نفس کشته، مردم را ارجاع داد به میرزا محمد تقی شیرازی.
📚 الفوائد الرضویة ص594
💎@meisamee
فقه2-جلسه21.mp3
19.09M
درس: فقه 2 (مکاسب پایه9-دوره تابستانی)
جلسه: 21
موضوع: القول فی الخیار
تاریخ: 18 مرداد 1403
💎@meisamee