🖤توت خشک🖤
عزیزم تو منظمی انجام دادی من الان باید اهنگ بزنم
من فقط چهارتاشو انجام دادم...
«بعضی آدمها شبیه موسیقیان؛ لازم نیست همیشه حرف بزنن، همین که هستن، به زندگی ریتم و آرامش میدن. این چند نتِ ساده، تقدیم به کسی که حضورش قشنگتر از هر ملودیه یعنی بستنی شکلاتی طرد شده. 🤍✨» https://eitaa.com/hosnaalafbikar/1250
🖤توت خشک🖤
عزیزم تو منظمی انجام دادی من الان باید اهنگ بزنم
آها
فکر کردم خودت جدا تقدیمی گذاشتی😂