🖤توت خشک🖤
دستمو گچ گرفته بودم توی مدرسه بعد روز اخرم بود دادم به دوستام یادگاری بنویسن بی تربیتا همش نوشته بو
الحق که دوستات بیکارن که به عنوان خاطره اسم منو مینویسن
🖤توت خشک🖤
الحق که دوستات بیکارن که به عنوان خاطره اسم منو مینویسن
وای بیشعورا کنار اسمت با ماژیک قرمز پررنگگگگگ نوشته بودن بعد کنارش قلب بزرگگگگگ