🖤توت خشک🖤
ویلیام ربات خرگوشه
همینجوری از اسم ویلیام خوشم میومد اصلا دقت نکرده بودم که یه کاراکتر خرگوش هم با همین اسم وجود داره بعد از مرگش یادم اومد😶🌫
🖤توت خشک🖤
ویلیام افتن که روباط نبود😰 بعدش روباط،شد😱 فکر کن- نتیجه گیری های من حرف نداره😨
وای باعوش بعد تازه رفیقمم مرده هیچ وقت نمیمیره و میگه ایم الورز کام بک