🖤توت خشک🖤
نه الان مثلاً خواهر من 17سالگیش برای اولین بار لاک ژل زد اما من 7 سالگیم برای همین قفلش برام باز شده
کشتی مارو با لاک ژل من حوصله یه این خانم بازی هارو ندارم کارای دیگه میکنم🌑
🖤توت خشک🖤
کشتی مارو با لاک ژل من حوصله یه این خانم بازی هارو ندارم کارای دیگه میکنم🌑
داداش چیکار تو دارم بهترین مثال بود
سادات تو مثلا 16 سالگیت موهاتو رنگ میکنی بعد خواهرت 11 سالگیش چون تو قبلا با پدر و مادرت بحث کردی و قفل رو شکستی
امیدوارم تو زندگی بعدیم عضو یکی از این گروه ها باشم
🖤توت خشک🖤
سادات تو مثلا 16 سالگیت موهاتو رنگ میکنی بعد خواهرت 11 سالگیش چون تو قبلا با پدر و مادرت بحث کردی و
نه تو ما از این خبرا نیست با کسی شوخی نداریم سن قانونی برا همه یکیه 😉