بعضی موقع ها فکر میکنم اگه بابت یه چیزی حرف نمیزدم زندگیم خیلی بدتر بود اگه اون روز که دیدم مهرناز گذاشته دارم اسکای میریزم توی نت جوابگو بهش نمیگفتم عه مگه توهم اسکای پلیری بعدشم که شروع به حرف زدن کردم یا اگه من نقاشی که برای نازنین چای رو کشیده بود با دقت نگاه نمیکردم و نمیگفتم عه مگه نازنین چای هنگدرام میزنه الان اینجا نبودم چون مهرناز منو راضی کرد دیلی بزنم و با این همه خانومی ناز اشنا نمیشدم قطعاً زندگی خسته کننده تر بود...
🖤توت خشک🖤
بعضی موقع ها فکر میکنم اگه بابت یه چیزی حرف نمیزدم زندگیم خیلی بدتر بود اگه اون روز که دیدم مهرناز گ
یهو پریدم من وقتی به مهرناز گفتم ساز میزنم ازم خوشش اومد البته فکر نکنم الان خوشش بیاد.. و باهاش حرف زدم
وای این اینترپشمام چقدر حروم زادست الان میبینم طرفدار انقلابه 58 هست حروم زاده تو تلگرام طرفدار سس خرسیه