متوجه که شدم ما آخرین نسل روی زمینیم که میدونیم زندگی قبل از فضای مجازی چجوری بوده:)
هدایت شده از 𝑻𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅 موقتا بیاید محافظ
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از یک estp یا entpورزشکار
اشکالی نداره
باور کن هیچ اشکالی نداره چون ما هنوز ادبیات، قصهها، کتابها، اهنگها و لحظهها رو داریم
پرسید: چرا اینهمه کتاب میخوانی؟
لبخند تلخی زدم و آرام گفتم:
چون آدمهای کتاب، هیچوقت قضاوتم نمیکنند، نمیروند، فراموشم نمیکنند...
شخصیتهایشان، واقعیترند از چهرههایی که هر روز از کنارشان عبور میکنم.
میان واژهها، آدمها جان میگیرند؛ نه با دروغ، نه با نقاب، که با درد و حقیقت.
جهان کاغذیشان، برای من از این دنیای شلوغ، واقعیتر است.
اینجا، میان سطرها، جایی هست که میتوانم نفس بکشم، بیآنکه بترسم کسی نبودنم را ترجیح دهد.
و من با کتابها، به حقیقتی پناه میبرم
که هیچ انسانی تاب آوردنش را نداشت.