▪️یا به روحت مراجعه کن که همه هستی تو به آن بستگی دارد؛ چقدر پیچیدگی دارد!
همه اینها نشانه های من است و من را بشناس با نشانه های اطراف خودت؛
با آفاق، با انفس..‼️
شاید خودم را نبینی اما نشانه های من، بزرگی و عظمت من را به تو نشان میدهند بنده خوب من..!
#در_محضر_استاد☁️
#آفاق_و_انفس
🎙 ⊰ استاد رضایی ⊱
‹👣🏮›
╰┈➤ @menhaj_40
اخلاص در مسیر حق، با انسان کاری میکند که از یک جوان پاسدار گمنام یک الگو که تکان دهنده قلب هاست، میسازد..!
« من کان للَّه کان اللَّه له »
هرکس برای خدا باشد، خدا برای اوست.
#در_محضر_استاد☁️
#سالگرد_شهادت_شهید_حججی
‹👣🏮›
╰┈➤ @menhaj_40
منهاج | مباحث استاد رضایی
『 قسمت بیستم 』 🔺آقا تو اومانیسم هستی؟ من هم هستم! تو لیبرالی؟ من هم هستم! بر مبنای منافعی که برای م
『 قسمت بیست و یکم 』
🔺امیرالمؤمنین(ع) می فرماید :
خداوند مخلوقات را آفرید و اراده کرد تا آنها را مودب کند به آداب و اخلاق شریف؛ و دید وقتی بخواهد آنان را مودب کند باید برای آنها توضیح دهد که چه چیزی به نفعشان و چه چیزی به ضررشان است و آشنا شدن با منافع و ضرر با امر و نهی است..
اساسا فلسفه دستور دادن خدا این است که ما به منافع خودمان برسیم و ضرر نکنیم..
🔺کسی که منفعت طلب نیست اصلا چه دستوری می خواهد دریافت کند؟!
کسی که منفعت طلب نیست چه به او بگویم؟ اصلا فهمی از لذت و منفعت ندارد که حال بگویم منفعت کمتر یا بیشتر با دوام یا بی دوام..
روزه صدقه و جهاد به نفع خودتان هست؛
قرآن میفرماید روزه گرفتن شما به نفع خودتان هست اگر بدانید!
-(بقره آیه ۱۸۴)
🔺آیه دیگری میفرماید صدقه دادن به نفع خودتان است اگر بدانید!
-(بقره آیه ۲۸۰)
صدقه دادن به نفع خود ماست و خدا چون میخواهد ما به آن منفعت برسیم فرمود که صدقه بدهید..
#در_محضر_استاد☁️
#رهایی_از_گناه🚫
🎙 ⊰ استاد رضایی ⊱
‹👣🏮›
╰┈➤ @menhaj_40
-از خودشناسی به خداشناسی برس!
#در_محضر_استاد☁️
‹👣🏮›
╰┈➤ @menhaj_40
13.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙روضه حضرت رقیه سلام الله علیها
#شب_جمعه🌘
‹👣🏮›
╰┈➤ @menhaj_40
🔹🔹
📬 شما نامه ای از طرف خالق خود داريد‼️
این یک نامه اختصاصی است..
📌به عزّت، عظمت، بزرگی و بالا نشینی ام بر عرش سوگند، که هرکس به غیر از من امید بندد آرزویش را ناکام میسازم، لباس مذلّت و خواریِ نزد مردم را بر او پوشانده، او را از درگاهم دور میسازم!
آیا در سختی ها به غیر من امید بسته است، حال آنکه سختی ها در دست قدرت من قرار دارد؟
آیا به غیر از من دلبسته است و بر درِ دیگران میکوبد و بدانها میاندیشد، درحالی که کلیدهای درهای بسته در اختیار من است و دَرِ من برای کسی که مرا فرا بخواند گشوده است؟