میگفت:
«عقیل» مانند سنگ کفِ رود است.
آدمِ عقیل بَر وجودِ خودش مدیریت دارد.
شتابزده دست به کاری نمیزند.
کم اشتباه میکند
کم حرف میزند
تواضع و غرورش تعادل دارد
صبور و زُلال است.
حالا تو میتوانی درک کنی چرا به
زینب کبری(س) میگویند: عقیله بنیهاشم؟!
|ܩِܝآࡅߺ߳ࡉ|
_
ببین که بیتو چه بر ما گذشته، میبینی؟!
پُریم از غم و از بغضِ بیاراده هنوز