میگفت:
«عقیل» مانند سنگ کفِ رود است.
آدمِ عقیل بَر وجودِ خودش مدیریت دارد.
شتابزده دست به کاری نمیزند.
کم اشتباه میکند
کم حرف میزند
تواضع و غرورش تعادل دارد
صبور و زُلال است.
حالا تو میتوانی درک کنی چرا به
زینب کبری(س) میگویند: عقیله بنیهاشم؟!
|ܩِܝآࡅߺ߳ࡉ|
_
ببین که بیتو چه بر ما گذشته، میبینی؟!
پُریم از غم و از بغضِ بیاراده هنوز
دلتان نگیرد از تلخیها...
کسی هست همین حوالی
دورتر از نگاه آدمها
نزدیکتر از رگ گردن
روزی چنان دستتان را میگیرد
که مات میشوند تمام کسانیکه
روزی به شما پشت پا زدند
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از جهان مانده فقط جان که مرا ترک کند!
من چنانم که محال است کسی درک کند...
خوش به حال ِزلیخا ؛ عاشق شد ، خدا رو پیدا کرد .
ما عاشق میشیم ، خدا رو گم میکنیم ..
فکر کن بشی یکی مثل ِشیخ مفید ؛ که امام زمان برات نامه بنویسه و از تو به عنوان ِدوست و یاریدهنده یاد کنه :))
تپانچه رو گرفت دستش،
دستش میلرزید ؛ حاجی
نگاش کرد گفت تو همونی
نبودی که رجز میخوندی ؟
میگفتی خودم با اولین تیر
زندگی رو روی سرشون آوار میکنم ..
خب چی شد ؟
* دیگه برای ما لفظ نه . عمل بیا .
از خود گذشتگی آن است
که انسان درد ِاز خود گذشتن را
حس کند . .
این تمرین شود، روح این
خصلت ِبه سزا را عادت میکند
و در مراحل ِبعد
از خود نگذشتن دردناک میشود .