|ܩِܝآࡅߺ߳ࡉ|
__
میگه که: بی تابی حالِ منه
دوری اقبال منه
از کربُبلا فقط
دلتنگیش ماله من..!
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا مَوْلايَ وَعَلَى
الْمَلائِكَةِ الْمَرْفُوفينَ حَوْلَ قُبَّتِكَ
سلام بر تو اى مولاى من
و بر فرشتگانى كه گرداگرد
گنبد شريفت بال گشوده اند ..
ربَنــا آتِنـــا فِی الدُنیـــا کــــربلا
ما تشنه عشقیم و
شنیدیم که گفتند
رفعِ عطشِ عشق
فقط نامِ حسین است