‹للأسف للعيون التي تستخدم الضوء
فقط عشرة أيام في السنة›
میگفت افسوس از چشمهایی که تنها
ده روز از سال، از نورش بهره میبرند :)
-امام حسین فقط امام حسینِ ده روزِ
اولِ محرم نیست، نوکر ۳۶۵ روزِ سالشو
به عشق حسین سر میکنه و اقتدا به
اربابش میکنه .
_گر بپرسی
کِی بمیرم با چه ذکری در کجا؟
_ پاسخ آید
یا مُحَرّم ،یا حسین ، یا کربلا
-امامسجادعلیهالسلام:
مبادا به گناهی که انجام داده ای
خوشحال باشی،
زیرا اظهار شادی بخاطر گناه از انجام
آن گناه بزرگتر است🌱
- دلتکهگرفت
دیگرمِنتزمینرانکش
راه آسمانهمیشهباز است
اگرهیچکسنیست
خداکههست.
_ #شهیدجهادمغینه