مثله این میمونه که بگه من درسم خوبه
نیازی نیست واسه امتحان بخونم!
و در اخر نتیجه امتحانش حداقلی میشه...
پس در به در باید دنبال این باشی اراده ات رو تقویت کنی
چون اراده، عامل اساسی هدایت انسانه!
یه چیزی هم در گوشی بهت بگم
تا خودت نخوای
نه منی که دارم اینا رو میگم
نه اون امامی که بهش متوسل میشی
و نه اون خدایی که بهش متوکل میشی
هیچ کدوم نمیتونیم به تو کمکی برسونیم.