عروج
صفت منه یا صفت شما یا صفت همسایه بغلی تون یا همسایه بالایی تون؟ 😂
ببین خواهرم/برادرم
این برادرمون که لطف کردن و تو قالب طنز اون خواهرمون رو با اون صفت های عظیم الشأنشون با خاک یکسان کردن؛
ولی شما جدی یاد بگیرید تو مکتب هر کسی،
علی الخصوص مکتب این خواهرمون نشینید!
چون ببین من این خواهر مومن مون که دارای این همه صفت زیبا هستن(😂) رو درک میکنم که چرا و به چه علت وبینار اینجوری میزارن، ولی اون چندتا خواهرمون رو که با توجه و خلوص نیت کامل، عمیقا حرفای این خواهرمون رو جدی گرفتن و دارن جزوه مینویسن از حرفاش رو اصلا برنمیتابم😄💔
التماس اندکی تفکر دارم از (یا اَعْلَمَ الْعالِمینَ) های اعجوبه مون😂
@merag_e