من همیشه بچه درسخون کلاس بودم، محال بود نمره کم بیارم؛ تو هر شرایطی بهترین نمره مال من بود..
حتی وقتی زهرای من تو آی سی یو بود، من هم امتحان پایان ترم خودمو میدادم، هم جای خواهرم امتحان میدادم هم واسه آزمون مدارس خاص میخوندم
به حدی که اگه یه روز تو مدرسه غایب بودم، مدیرمون بهم زنگ میزد میگفت پاشو بیا مدرسه کارای پرورشی مونده..