eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
💢 نتانیاهو مانع سفر وزیر جنگ صهیونیستی به آمریکا شد 🔸 رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو مانع سفر وزیر جنگ کابینه خود به آمریکا به دلیل اختلافات با او شده است. 🔹 به گفته شبکه ۱۲ رژیم‌صهیونیستی، مقامات آمریکایی دو مرتبه از «یوآو گالانت» برای سفر به واشنگتن و نیویورک دعوت کرده بودند و او نیز قصد داشت در آینده نامشخص به آمریکا سفر کند، اما نتانیاهو گفته است که موافق این سفر نیست. 🔸 این دومین بار است که نتانیاهو مانع سفر گالانت به خارج از سرزمین اشغالی می‌شود و نتانیاهو به اطلاع مقامات دفتر گالانت رسانده که با سفر او مخالف است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس صهیونیست: 🔴 اسرائیل هیچ تردیدی در سیاست خود ندارد چون یک راهبرد ساده دارد، تلاش کن پیروز می شوی/ما بر خلاف دشمنانمان در اقتصاد، توانایی نظامی و زمینه های فناوری پیشرو بوده ایم/راهبرد اسرائیل موفق بوده اما مشکلی وجود دارد، توانایی ایرانی ها توسعه پیدا کرده و ما با تغییر واقعیت ها روبرو هستیم و راهبرد هم باید تغییر کند... ✅ کارشناس عرب: 🔴 صحبت از ضعیف بودن ایران و وجود اعتراضات در آن می شود/صحنه های اعتراضات در اسرائیل بسیار بدتر از اعتراضات ایران است/اگر جمعیت ساکن اسرائیل را با ایران را مقایسه کنیم می بینیم تفاوت زیادی وجود دارد،جمعیت اسرائیل در حد یکی از محلات تهران است/از طرفی تحریم ۴۲ ساله ایران هیچگاه علیه اسرائیل وجود نداشته بلکه برعکس، اسرائیل هر چه خواسته از سوی آمریکا، اتحادیه اروپا و دیگر کشورها برایش فراهم شده و با این حمایت ها جلو رفته است...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دشمن مخالف اتحاد مردم ایران است ✅ با هم باشید 💢 نفری که اتحاد را به هم بزند، علاوه بر معصیت، جنایت بر جمهوری اسلام کرده
هدایت شده از 
🔴 تغییر محسوس توازن قدرت بین فلسطین و اسرائیل 👤 🔹دقایقی پیش گروههای مقاومت فلسطینی در واکنش مرگ خضر عدنان اسیر فلسطینی ، حدود ۲۰ راکت از نوار غزه به شهرکهای مهاجران اشغالگر شلیک کردند که تصاویر منتشره نشان می دهد برخی از آنها به مناطق صهیونیست نشین اصابت کرده است. 🔸در این خصوص چند نکته باید ذکر شود ؛ 1️⃣ وضعیت توازن قوای نظامی میان فلسطینیان و اسرائیل به جایی رسیده که گروههای مقاومت در واکنش به فوت یک اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی ، می توانند اینگونه به طرف مقابل پاسخ نظامی دهند و امنیت آنان را از بین ببرند و زندگی عادی آنان را مختل کنند. 2️⃣ اسرائیل نتوانسته در برابر فلسطینیان بازدارندگی موثر ایجاد کند و ابتکار عمل را از آنان بگیرد ؛ گروههای مقاومت هر زمان که اراده می کنند ، شهرهای صهیونیست نشین را زیر آتش می گیرند و ارتش یهود نیز تنها به تعدادی بمباران بسنده ‌کرده و مانع از افزایش روند تنش می شود. ✅اما ارتش اسرائیل هیچگاه نتوانسته به طور جدی و موثر توان نظامی فلسطینیان در نوار غزه را نابود کند و امنیت شهروندان اشغالگر را تامین نماید . 3️⃣ روزگاری موازنه قدرت میان اسرائیل و گروههای فلسطینی به گونه ای بود که ارتش صهیونیست در واکنش به ترور شلومی آرگوف سفیر رژیم در لندن توسط گروه ابونضال ، به لبنان حمله کرد و تا بیروت پیش رفت و تمام مبارزان فلسطینی را مجبور به تبعید به تونس نمود. 🔹اما امروز نمی تواند منابع مادی تهدید و تسلیحات نظامی استقرار یافته علیه خود را در باریکه ای ۳۶۰ کیلومتر مربعی (نصف شهر تهران) از بین ببرد. 4️⃣ شهروندان صهیونیست نیز احتمالا به این نتیجه رسیده اند که راهبردهای دولت اسرائیل و تسلیحاتش مانند پدافند گنبد آهنین نمی تواند از آنها به خوبی دفاع کند . 💢از طرفی توان تهاجمی اسرائیل نیز تا میزانی ضعیف شده که قادرنیست مقاومت نوار غزه را سرکوب کند و احتمال شدت گرفتن روند مهاجرت معکوس قابل پیش بینی است .
هدایت شده از 
🔴 آیا آموزش و پرورش و سلامت را می‌توان خصوصی کرد؟ 👤 🔹 فلسفه سیاست‌های کلی اصل ۴۴ استفاده از انگیزه خلق ثروت و کسب منفعت بخش خصوصی برای تامین منافع ملی و پیشرفت کشور است. سوال این است که آیا در زمینه آموزش‌وپرورش و بهداشت‌ودرمان، انگیزه خلق ثروت می‌تواند نسبتی با منافع ملی بیابد؟ 🔸 آیا اساسا این امور، ماهیت «اقتصادی» دارند که کسانی می‌خواهند آن‌ها را ذیل اصل ۴۴ قانون اساسی که مربوط به اقتصاد است، تعریف کنند؟ ✅ اگر آموزش‌وپرورش عمومی و بهداشت‌ودرمان ماهیت اقتصادی بیابند و زمینه‌ای برای کسب منفعت از آن‌ها برای بخش خصوصی فراهم شود، آیا همه مردم زیر چتر این امکان قرار خواهند گرفت؟ طبق اصل سی‌ام قانون اساسی، دولت موظف است وسایل آموزش‌وپرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سرحد خودکفایی کشور به‌طور رایگان گسترش دهد. 🔹 درباره بهداشت‌ودرمان نیز رهبر انقلاب صراحت دارند که بیمار وقتی به بیمارستان مراجعه می‌کند، جز درد و رنج بیماری‌اش، نباید ناراحتی دیگری داشته باشد. 🔸 اگر بخش خصوصی حاضر باشد به‌صورت رایگان مردم را آموزش دهد، یا به‌صورت رایگان مردم را درمان کند، حتما تشریف بیاورد و مدرسه خصوصی یا بیمارستان خصوصی تاسیس کند. اما اگر ما آمدیم آموزش عمومی یا درمان عمومی را تعطیل کردیم و سپردیم به بخش خصوصی و بخش خصوصی طبیعتا به دنبال انتفاع خود رفت، تنها کسانی خواهند توانست از این امکانات استفاده کنند که توان پرداخت هزینه‌اش را دارند و این یعنی استبعاد از قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی ولی فقیه. 💢 حتی اگر ما آمدیم آموزش و درمان را تبدیل به دو بخش دولتی و خصوصی کردیم تا هر کس پول بیشتری دارد، با کیفیت بهتری آموزش ببیند و درمان شود، در حال دامن‌زدن به شکاف طبقاتی و بی‌عدالتی هستیم. برخی با این توجیه که بخش خصوصی درآمدی را که از آموزش و درمان کسب می‌کند، در راه خیر و رفع محرومیت هزینه می‌کند، دنبال توجیه این مساله هستند. اما این یک خطای راهبردی است. آنچه «کار خیر» عنوان می‌شود، به‌هیچ‌وجه رافع شکاف طبقاتی ایجاد‌شده در جامعه نخواهد بود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 به حاج قاسم‌های فرهنگی و اقتصادی نیاز داریم 👤 ، کارشناس مسائل منطقه: ✅ برای سرمایه گذاری در سوریه نیاز به حاج قاسم‌های اقتصادی داریم تا ریسک سرمایه‌گذاری در این کشور را پایین بیاورند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴محمدرضا یزدی‌زاده: اَبَرتورم در کشور اتفاق خواهد افتاد / «کنترل نقل و انتقال بازار ارز» تنها شانس دولت برای مهار تورم و رشد تولید است 👤کارشناس اقتصادی در برنامه «راه روشن» 🔹️اگر دولت به دنبال مهار تورم و رشد تولید است یک شانس دارد که هر دو محقق شود ✅اگر تقاضای بازار ارز را کنترل کنیم قیمت ارز به شدت سقوط کرده و پول ملی رشد می کند با رشد پول ملی، تورم به شدت پایین می آید از آن طرف قدرت خرید مردم هم بالا می رود 💢اگر دولت به راحتی می خواهد دو هدف شعار سال را محقق کرده و اقتصاد کشور را نجات بدهد و به وظیفه خود برای صیانت از پول ملی عمل کند، باید نقل و انتقال بازار ارز را کنترل کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چرا در شهرهای بزرگ تورم زمین بیشتر است؟ 👤 (نماینده مجلس شورای اسلامی): 🔹باید جاذبه زمین را در حوزه سوداگری حذف کنیم که مصوبه مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه، می تواند میزان تقاضای غیر مصرفی را در این زمینه کاهش دهد. 🔸در کنار این مسئله باید انحصار و احتکار زمین را بشکنیم؛ در ایران مشکلی بابت تامین زمین برای ساخت مسکن نداریم چه اینکه 6 درصد زمین های کشور، کاملا برای این منظور مناسب هستند. ✅ با جایابی نزدیک به آبادی هایی همچون شهرها و روستاهای کوچک و بزرگ، زمین مناسب برای ساخت خانه را همراه با زیرساخت های مناسب فراهم می شود. 💢وقتی شهرها محدود به مساحت خاصی شده اند، دائما با افزایش تصاعدی قیمت زمین مواجه هستیم که بالاترین تورم آن مربوط به کلانشهرها بوده است
هدایت شده از 
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنان قابل تامل در خصوص عدم خدمات دهی به بی حجابان و بدحجابان: وقتی فردی بی حجاب و بدحجاب وارد مغازه تان می شود چه اصراری دارید جنسی به او بفروشید؟؟ 🔹 آنچه در نهی از منکر واجب کفایی‌ست، تذکر لسانی‌ست، برخورد هم با حاکمیت است. اما انزجار قلبی از گناه و ابرازش کفایی نیست، امر به معروف واجب عینی‌ست. ملتی که امر به معروف نمی کند چه انتظاری دارد که دعایش مستجاب شود؟؟ ✅ شخصی با پوشش زننده به مغازه ما می‌آید بی تفاوت باشیم؟ مگر انزجار بر ما واجب نیست؟ بعد انتظار داریم دعایمان مستجاب بشود. 💢 : مذهبی های صورتی و رسانه های معاند هیچ وقت این نظرات آیت الله جوادی آملی را بازنشر نمی‌دهند! این جماعت در اکثر مواقع برخی جملات تقطیع شده از این استاد برجسته حوزه را در راستای حمایت از یک جریان خاص و گرفتن نتیجه دلخواه خودشون منتشر می کنند. این هم تاکید مفسر بزرگ قرآن به ندادن خدمات به بی حجابان و بدحجابان و واجب بودن امر به معروف لسانی. باز بهانه ای برای فرار از تکلیف دارید؟؟؟؟؟
هدایت شده از 
💢دستگیری تیم ساماندهی شده کشف حجاب در قم 🔹🔸۹ دختر نوجوان بصورت مکشفه و بدترین پوشش با تیپ پسرانه از تهران به وسیله قطار به سمت قم آمدند که موضوع در دستور کار شبکه امنیت قرار گرفت ♦️ضمن هماهنگی با پلیس امنیت عمومی و کسب دستور مقام محترم قضایی و با حضور بموقع پلیس و تیم های ویژه ضابطین بسیج هر نه نفر به محض پیاده شدن از قطار بازداشت شدند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اشد مجازات برای شبکه‌های سازمان‌یافته مرتبط با دشمنان در موضوع رعایت‌نکردن عفاف و حجاب 🔹🔸حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای: ♦️پشت قضیه برخی اتفاقات عفاف و حجاب این روزها دشمن ایستاده است. ♦️دستگاه‌های امنیتی شبکه‌های پشت پرده ناهنجاری رعایت نکردن حجاب را شناسایی و معرفی کنند، دادستان ما آن‌ها را به اشد مجازات خواهد رساند. ♦️دزدی، سرقت، اختلاس و ترک فعل ناهنجاری اجتماعی هستند رعایت نکردن عفاف و حجاب هم ناهنجاری اجتماعی است.
هدایت شده از 
اثرات موشک های دوش پرتاب استرلا در نبردهای نوار غزه چیست ؟
هدایت شده از 
فوری سپاه یک نفتکش پانامایی را در تنگه هرمز توقیف کرد. ایران قبلا هم تهدید کرده بود که اگر نفتکشش آزاد نشود ، نفتکش های حامل نفت آمریکا و متحدانش را توقیف خواهد کرد.
هدایت شده از 
ایران تهدیداتش را عملی کرد ، حالا نوبت آمریکاست
هدایت شده از 
۲ اعتراف مهم وزیر جنگ اسرائیل درباره برنامه اتمی ایران
هدایت شده از 
بشار اسد: ایران با خون خود از ما محافظت کرد و ما هم بعد از قدرت گرفتن با خون خود از آن محافظت خواهیم کرد. پ ن : آیا سیاست منطقه ای ایران اشتباه بود؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️دعوای پیرمرد ترنس! با یک زن بخاطر انکار هویت زنانه پیرمرد بازخورد بالایی در شبکه های اجتماعی گرفت!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خفه کردن وحشیانه یک سیاهپوست بی‌خانمان در متروی نیویورک 🔻در ویدئویی که از این حادثه در رسانه‌های آمریکا منتشر شده، «جوردن نیلی» ۳۰ ساله، برروی کف واگن قطار افتاده و یک سفیدپوست در کمال آرامش، از پشت، گلوی او را برای دقایق طولانی فشار می‌دهد و دو دوست دیگرش هم دست و پای قربانی را می‌گیرند تا برای زنده ماندن تقلا نکند. 🔻رسانه‌های آمریکایی می‌گویند «جوردن نیلی» پس از مرگ مادرش در سال ۲۰۰۷ دچار افسردگی روحی شدید شده بود و با تشدید بیماری‌اش بیشتر اوقاتش را در مترو می‌گذراند و از مسافران طلب پول یا غذا می‌کرد. 🔻فردی که اقدام به خفه کردن این سیاهپوست می‌کند، سرباز سابق نیروی دریایی آمریکا معرفی شده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رفتار عجیب یک مادر آمریکایی با کودکش در فرودگاه واشنگتن
هدایت شده از 
عموم مدیران ما رسانه را نمیشناسند و فن بیان برای گفتگو با مردم را ندارند یک مدیری گفته بود که برای پرداخت بدهی صندوق‌های بازنشستگی قشم و کیش و خوزستان را بفروشیم هم کم است! حرف بی ربطی زده بود بعد آمد و گفت: تقطیع شده است! بی ربط تر شد! شب گذشته عزل شد اما مساله حل نمیشود برای مدیران مملکت آموزش رسانه بگذارید تا با این طرز سخن گفتن سرمایه اجتماعی را به آتش نکشند.
هدایت شده از 
مجلس محترم! اسامی این نمایندگان را افشا کن
هدایت شده از 
📚 ، پرونده شناخت مسائل فرهنگی و اجتماعی ترکیه 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 5️⃣ بحران هویتِ جوانان ترکیه چگونه بر انتخابات پیش‌رویِ این کشور تأثیر خواهد گذاشت؟ عربی بوست 📍 زمانی که از دور به تحولات سیاسی ترکیه می‌نگریم، شاید اینگونه به نظر برسد که مسئله ترکیه صِرفا یک مسئله سیاسی است، اما هرچقدر فاصله خود با تحولات را کمتر و کمتر کنیم، متوجه خواهیم شد که مسئله اصلی در ترکیه مسئله هویت است. 📍 هنگامی که جوانان ترکیه‌ای می‌پرسند که خود را کجا باید پیدا کنند، بیشتر احساس سرگردانی می‌کنند. برخی از آن‌ها در جستجوی هویت‌شان به غرب می‌روند و برخی دیگر عازم شرق می‌شوند. این نبرد [نبرد بر سَر هویت] از همان لحظه‌ای آغاز شد که «مصطفی کمال آتاتورک» چهره ترکیه را تغییر داد. او با تغییر خطر تُرکی از عربی به لاتین که در ادبیات سیاسی ترکیه از آن به عنوان «انقلاب حروف» یاد می‌شود، به جهانیان این پیام را مخابره کرد که ترکیه چهره دیگری دارد. 📍 در حقیقت باید گفت که آتاتورک تصمیم گرفت ترکیه را به یک کشور سکولار تبدیل کند. از همان روز که این تصمیمات اتخاذ شد، جوان ترکیه‌ای خود را در نبرد بر سَر هویت خود دید. ازهمین‌روی، برخی از جوانان ترکیه خواهان روابط و مناسبات گسترده با آمریکا و اروپا هستند و برخی دیگر چین و روسیه را ترجیح می‌دهند. همچنین برخی از جوانان موسیقی‌های «ایزل» و «زحل» را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر همچنان به موسیقی‌های «ابراهیم تاتلیس» و «سزن آکسو» علاقه‌مندند. 🔖 1200 کلمه ⏰ زمان مطالعه: 6 دقیقه 📌 برای مطالعه متن این یادداشت کلیک کنید: https://zaya.io/هویت_جوانان_ترکیه
هدایت شده از 
سلفی با صندلی های خالی... یادش بخیر یه روزی هم آقای رییسی در عین شجاعت عکس حاج قاسم رو جلو اون همه آدم بالا گرفت.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از تکنیک های بلاگری اینه که چشاتو رو حقیقت می بندی و از باطل استوری میذاری. هر چی دروغ بزرگتر قابل باورتر. هر چی موضوع آبکی تر ، پر ، ویو تر...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در هر قشری می تواند هم خیر وجود داشته باشد هم شر ... اما در قشر روحانیت نباید باشد. چرا؟ چون توقع مردم را از روحانیت بالا برده اند. و اینگونه می شود که اگر روحانی نمایی مثل « محمد توحیدی » ظهور کند ، امجدها و شاهین نجفی ها از آن سر دنیا فاز مردم داری بردارند و یا آهنگران پسر با لباس روحانیت سر از زیر دوش و استخر و مدلینگ در آورد ، و رئیس جمهور روحانی مملکت دروغگو و بی تعهد از آب در آید و هر صبح شنبه به ریش مردم بخندد، نگاه مردم نسبت به روحانیت خراب می شود. ما در رسانه خیلی ضعیفیم که نمی توانیم قسمت های زیبای روحانیت را نشان مردم بدهیم . خود روحانیت هم در وضعیت پیش آمده کم کوتاهی نکرده است. درست است که جبهه ی باطل قسم خورده تا کاری کند که جبهه ی حق به چشم نیاید اما ، ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است.