eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«آقای "رئید موون" که گردآورنده کتاب‌های قدیمی در تگزاس آمریکا ؛ نسخه‌های مختلفی از "انجیل" کتاب مقدس مسیحیان و نسخه‌های قدیمی قرآن را جمع‌آوری نموده، او می‌گوید که هیچ یک از نسخه‌های انجیل باهمدیگر همخوانی ندارند و نظرش در مورد نسخه‌های قرآن نیز جالب است.»
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 شبکه تروریستی اینترنشنال اینطوری خبر منتشر میکنه👆 بفرست برای مخاطبینش
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این سیاسی ترین راهپیمایی جهانه اگر سیاسی نیست پس چرا در رسانه های جهان بایکوت میشود
هدایت شده از 
۱۲ نوزاد معلول، ۲ هفته بعد از ممنوعیت غربالگری/ قابل توجه شرق؛ دوران بارداری انسان ۴۰ هفته‌ست!😐 🔺 خبر ممنوعیت غربالگری تنها دو هفته‌ست که منتشر شده و یهو بعد از دو هفته اینترنشنال تیتر میزنه که ۱۲ کودک معلول در یک مرکز به دنیا اومدن!!! اما همه میدونن تست غربالگری از ۱۲ تا ۱۸ هفتگی جنین انجام میشه و تا قبل از ۲۰ هفته میشه جنین ناقص رو سقط کرد، یعنی تمام نوزادانی که تا ۶ ماه آینده به دنیا میان غربالگری انجام دادن. حالا نکته اینجاست که مخاطب از نظر اینترنشنال گاوی بیش نیست که هرچی بهش بدی نشخوار میکنه!
هدایت شده از 
🔴احتمال لغو بخش مهمی از تحریم‌های نفتی ایران زمزمه‌هایی ازلغو برخی ازتحریم‌های مهم نفتی ایران عزیزبگوش می‌رسد،اتفاقی که تاثیر مثبت بسیار زیادی روی اقتصاد ایران خواهد داشت. اگر این اتفاق افتاده باشد،بدون شک ایران یکی از بهترین تيم‌هاي دیپلماسی دریک دهه اخیر را بخود دیده وآیت‌الله ‎ نشان داده زبان دنیارا به‌خوبی بلد است.
هدایت شده از 
👤 توییت استاد ✍🏻 چرا غربگراها از پیوستن ایران به ‎ عصبانی هستند؟ نمودار بالا نمودار هفت کشور بزرگ صنعتی جهان موسوم به G7 شامل آمریکا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و کانادا (سهم ۴۵درصدی از اقتصاد جهان) در سال ۱۹۹۲ است. نمودار پایین مربوط به کشورهای عضو ‎ در همان سال (۱۶ درصد سهم از اقتصاد جهان) است. ببینید بریکس در ادامه با اقتصاد G7 چه می‌کند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 کم کم جمعیت میلیونی و شگفت انگیز اربعین برای خیلی ها عادی شده و انگار فراموش کردیم که روزگاری برای سفر به کربلا نه تنها پذیرایی و موکب نبود، بلکه شرط سفر قطع شدن دستهای زائران بود! حتی تا همین ۳۰ سال قبل و دوره صدام نیز سفر به کربلا برای خیلی ها یک آرزو بود، یک آرزوی دست نیافتنی! اما امروز در موقعیتی استثنایی از تاریخ هستیم؛ راه کربلا باز تر از همیشه است و پذیرایی از زوار در بهترین شکل ممکن؛ اما آیا این وضعیت برای همیشه ادامه دار خواهد بود؟/حافظه تاریخی ایرانی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باقری: آمریکایی‌ها در مذاکرات برجام می‌گفتند زمانی پول‌های ایران را آزاد می‌کنیم که به توافق برسیم اما در نهایت مجبور شدند از حرفشان عقب‌نشینی کنند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اظهارات صریح کارشناس بی‌بی‌سی درباره ارتباط مولوی نقشبندی با گروهک تروریستی جیش العدل و چراغ سبز «عبدالحمید» برای حملات تروریستی جیش العدل به ایران! هوشنگ نورایی، فعال بلوچ در آنتن زنده بی‌بی‌سی: در هر دو حمله جیش العدل به ایران رد پای مولوی نقشبندی را می توان دید. پس از دستگیری مولوی نقشبندی، عبدالحمید برای حمله جیش العدل، چراغ سبز نشان داد؛ این اقدامات ورود گرو‌ه‌های رادیکال و جهادی به ایران را در پی دارد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستانی از پیاده روی ۷ خاطره جالب و تکان دهنده  طلبه جوان از کاروان پیاده زیارت اربعین امام حسین علیه السلام اللهم ارزقنا کربلا بحق الحسین ع
هدایت شده از 
🔷 رشد بیش از ۲.۵ برابری شاخص تولید دام 👈 طبق آمار خارجی طبق آمار جهانی، شاخص تولید دام در سال ۱۹۷۹ (سال پیروزی انقلاب اسلامی) برابر با ۳۲.۷ بود اما در سال ۲۰۲۱ با رشد خوبی به ۹۶.۹ رسید. شاخص تولید دام، شامل: گوشت، شیر، لبنیات (مانند پنیر و تخم‌مرغ)، عسل، ابریشم خام، پشم، چرم و پوست است. منبع 👇 https://data.worldbank.org/indicator/AG.PRD.LVSK.XD?locations=IR   
هدایت شده از 
✈️ ساخت پهپاد نجات غریق هوشمند 👌با بُرد پروازی ۳ کیلومتر فعالان فناور ایرانی، پهپاد هوشمند نجات غریقی ساختند که قابلیت حمل تجهیزات نجات به محل حادثه رو داره. • بُرد پروازی تا ۳ کیلومتر • توانایی ۲۰ کیلو حمل بار • با قابلیت دید در شب هم برای حلقه نجات و هم برای دستگاه بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۲/۶/۳
هدایت شده از 
رکورد تجارت ایران شکست | عضویت در بریکس، سیاست انتخابی بریکس از ائتلاف‌های مهم اقتصادی جهانه که در بخش قابل‌توجهی از جهان حضور داره. رییس‌جمهور با اشاره به رکوردزنی دولت سیزدهم در عرصه‌ی تجارت خارجی گفت: در ۴۰ سال گذشته ما اینقدر کار تجاری نداشتیم که الآن به لطف خدا محقق شده ... بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۲/۶/۳
هدایت شده از 
📸 این روزها و تصاویری که در هلند گرفته شده 👌تنوعی از پوشش‌ها حتی با چادر؛ اسلام، در حال فراگیری در دنیا ... 📆 ۱۴۰۲
هدایت شده از 
سیر مطالعاتی شناخت پادشاهی سعودی.pdf
3.88M
⚡️ پیشنهاد هفته 🔹 سیر مطالعاتی شناخت پادشاهی سعودی 🔸 در سه سطح؛ از ساده تا پیشرفته
هدایت شده از 
با حضور ستاره های فوتبال جهان در لیگ سعودی و نزدیک شدن به ACL نواف الاسیوی خبرنگار فوتبالی سعودی بازی خودش را برای تضعیف روحیه تیم های ایرانی بخصوص پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا طراحی و شروع کرده است. و جالب اینجاست که او یا سعد الحارثی تا توییتی می زند رسانه های ایرانی درجا در زمینشان بازی می کنند و آن را وایرال می کنند. در سال‌های اخیر به هم زدن تمرکز تیم های ایرانی با قضیه محرومیت عیسی آل کثیر؛ حذف پرسپولیس بدلیل شکایت النصر؛ سلب میزبانی از تیم های ایرانی... با طراحی رسانه ای او کلید خورده بود. پس از بحران بین قطر و عربستان چهره های ورزشی قطری مانند خالد الجاسم در برنامه معروف المجلس تلاش می کردند تا بازی سعودی ها ضد ایران را خراب کنند. نمونه بارز آن جام ملت‌های ۲۰۱۹ بود. اما خود ما در حوزه رسانه ورزشی با این همه علاقه مندی مردم چند چهره فعال و خبرنگار بین المللی داریم که جریان سازی کنند یا حداقل اتفاقات منفی را خنثی کنند؟ خبرگزاری های رسمی مثل فارس و ایرنا یا سایت پرمخاطب ورزش۳ باید در این خصوص در حوزه زبان انگلیسی و عربی استراتژی داشته باشند.
هدایت شده از 
💢 سازمان آمار سعودی گزارش تجارت بین‌المللی این کشور در ماه ژوئن را منتشر کرد. 🔹 بر اساس این گزارش در ژوئن 2023: 1⃣ صادرات سعودی با کاهش 39.7 درصدی نسبت به ژوئن 2022 به رقم 88.8 میلیارد ریال رسید. 2⃣ صادرات غیرنفتی سعودی نیز با کاهش 45 درصدی نسبت به ژوئن 2022 به رقم 16.9 میلیارد ریال رسید. 3⃣ همچنین صادرات نفتی سعودی با کاهش 38.3 درصدی نسبت به ژوئن 2022 به رقم 71.9 میلیارد ریال رسید. 4⃣ بیش‌ترین میزان واردات سعودی از چین و امریکا و بیش‌ترین صادرات این کشور به چین و کره جنوبی بوده است. 5⃣ سعودی در مجموع 51.4 میلیارد ریال واردات کالا داشته است که در نتیجه مازاد تراز تجاری آن در این ماه 37.4 میلیارد ریال بوده است. 🔗 منبع
هدایت شده از 
🗞 خبرهای کوتاه امروز 💢 وزارت کشور سعودی از اجرای حکم اعدام یک عربستانی به اتهام قتل یک گروهبان پلیس، در حین درگیری و تعقیب‌وگریز خبر داد. 💢 یک مسئول سعودی که نام و سمت‌اش مشخص نشده است، به رسانه‌های این کشور اعلام کرد، اتهامات سازمان «دیده‌بان حقوق بشر» مبنی بر کشتار مهاجران اتیوپیایی به دست نیروهای مرزبانی سعودی در مرز سعودی و یمن صحت ندارد. 💢 شرکت نیوم اعلام کرد، شرکت JLS Yachts را به عنوان شریک اصلی در حوزه خدمات کشتیرانی، بازاریابی و فروش سفرهای دریایی مربوط به جزیره «سنداله» برگزیده است تا پس از افتتاح جزیره در 2024 این مسئولیت را برعهده بگیرد. 💢 وزارت «خدمات شهری، روستایی و مسکن» سعودی با ارائه یک راه ارتباطی از شهروندان خواست نظرات‌شان را در مورد مدیریت شهرداری‌ها در محله‌شان اعلام کنند. 💢 برنامه «حساب المواطن» سعودی واجدین شرایط دریافت مرحله هفتادم یارانه نقدی در این پادشاهی را اعلام و تأکید کرد از ابتدای اجرای این برنامه تاکنون 171 میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.
هدایت شده از 
🔴 عضویت ایران در بریکس به سیاست دلارزدایی از اقتصاد جهانی کمک‌ می‌کند 👤 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: 🔹عضویت ایران در گروه بریکس به تداوم سیاست دلار زدایی از اقتصاد جهانی کمک می‌کند. 🔸️ هر نهادی و سازمان که در قالب همکاری منطقه‌ای شکل می‌گیرند می‌تواند در حوزه سیاسی و اقتصادی در نظام بین‌الملل تولید قدرت کند. ✅ پیوستن ایران در بریکس همانند سازمان همکاری شانگهای می‌تواند تاثیرات مثبت سیاسی و اقتصادی برای ایران داشته باشد و نقش ژئوپلتیک ایران را در منطقه افزایش دهد. 💢 یکی از نتایج عضویت ایران در بریکس مقابله بایک جانبه‌گرایی آمریکا و خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران است.