eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
تنش در کابینۀ رژیم صهیونیستی تا مرز کتک‌کاری 🔹پایگاه صهیونیستی واللا خبر داد که به‌تازگی در یکی از جلسه‌های کابینۀ رژیم صهیونیستی وزیر جنگ این رژیم می‌خواسته به دفتر نتانیاهو حمله کند و اوضاع نشست طوری وخیم شده که به مرز کتک‌کاری رسیده است. 🔹همچنین وزیر جنگ، وزیر امور راهبردی را تهدید کرده که نیروی یگان گولانی را احضار خواهد کرد تا اوضاع کابینۀ جنگ را به کنترل بگیرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑فریاد «مرگ بر ظالم» صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو 🔹ده‌ها هزار معترض صهیونیست در تل آویو خواستار استعفای فوری نخست وزیر اسرائیل شدند و فریاد «مرگ بر ظالم» سر دادند.
هدایت شده از 
🔴 یک مقام امنیتی صهیونیست: دولت جنگی اسرائیل در آستانه فروپاشی است و نتانیاهو سردرگم در حال اتلاف وقت است.
هدایت شده از 
🇮🇷 جانشین نیروی قدس سپاه: به مصاف دشمنان در سراسر دنیا خواهیم رفت سردار فلاح‌زاده گفت: رژیم صهیونیستی که در حال نابودی است، دست به اقدامات تروریستی کور می‌زند چراکه تاکنون جنگ غزه برای او دستاوردی نداشته است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی عفت و حیا قربانی جلب توجه می‌شود! برای چند نفر فالوور ببینین که چطور دارن تیشه به ریشه عفت و حیا و حجاب میزنن.... الان این افراد برای جلب توجه همه کار میکنن، همه کار .... درد بزرگیه ، درد حقارت و تن فروشی
هدایت شده از 
🌹 جناب سرهنگ صمدی شهادت آقازاده بزرگوارتان را خدمت شما و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم 🔹 شهید مدافع حرم محمد امین صمدی فرزند سرهنگ مجید صمدی رئیس سابق پلیس مهاجرت کشور امروز در حمله تروریست رژیم صهیونیستی به دمشق به فیض شهادت نائل آمدند.
هدایت شده از 
طبق این سند، منافقین در سال ۹۱، شهید صادق امیدزاده را به‌عنوان یکی مرتبطین با جبهه مقاومت در لبنان و سوریه شناسایی کرده و احتمالا اطلاعات کسب شده را در اختیار رژیم صهیونسیتی قرار داده‌اند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنگ آخرین راهه منه؛ ولی اگه قرار به جنگیدن باشه نه از جــنــگ میترسم نه از مــــرگ✌🏻🇮🇷 🔻....!!
هدایت شده از 
💢محبوبیت لیست انتخاباتی روحانی با تَکرار خاتمی هم به رئیسی نمی رسد 🔹🔸در جدیدترین نظرسنجی موسسه ایسپا در خصوص محبوبیت لیست های انتخاباتی منتسب به اشخاص شاخص در انتخابات مجلس، تنها ۱۰ درصد از پاسخ دهندگان لیست منتصب به حسن روحانی را به عنوان لیست انتخاباتی خود برگزیده اند و ۱۶ درصد نیز به لیست منتسب به خاتمی رای خواهند داد، ۲۰ درصد پاسخگویان هم گفته اند به لیست انتخاباتی قالیباف رای می دهند ♦️در این نظرسنجی، اما لیست ابراهیم رئیسی با ۳۶ درصد محبوب ترین لیست انتخاباتی مجلس در میان پاسخ دهندگان بود ۱۸ درصد پاسخ دهندگان نیز به سایر لیست های انتخاباتی رای خواهند داد.
هدایت شده از 
اگر نمی توانید از خاک سوریه برای حمله به سرزمین های اشغالی و هدف قرار دادن صهیونیست ها استفاده کنید، نیروهای مستشاری ایران را از آنجا خارج کنید. فرماندهان ایران گوشت قربانی نیستند که دست آنها را ببندیم و آنها را در آنجا به هدف های متحرک صهیونیست ها تبدیل کنیم. بشار اسد باید بداند که حضور ایران در آنجا نباید فقط برای ما هزینه داشته باشد. یا خاک خود را برای عملیات موشکی و پهپادی در اختیار ایران می گذارد یا ما موظفیم برای حفظ جان نیروهایمان آنجا را ترک کنیم.
هدایت شده از 
🔻 بیانیه سپاه پاسداران در پی حمله رژیم صهیونیستی به دمشق: ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران شهید شدند 🔸روابط عمومی کل سپاه: بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیروهای سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 🔹اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
هدایت شده از 
🔻چرا دو زاری شان این قدر کج است 🔸این کاربر امنیتی رژیم صهیونیستی معروف حضورتان هست. به عربی نوشته: فوری فوری اعلان تشکیل جبهه ملل متحد برای تفکیک نظام ایران و با هدف استقلال دولت های تجزیه شده از کنار ایران از داخل و خارج 🔹و بعد پرچم بلوچستان و کردستان و ارتش آزاد سوریه و یمن ضد حوثی، لبنان و الاحواز و غیره را زده. 🔸این ماقبل انسان های برانداز، این پهلوی چی های کودن و این رضا پهلوی بی شعور که ادعای وطن دوستی اش می شود، آن همه گوساله های ایرانی که در این ایام پرچم اسرائیل را کنار اسمشان زدند و در غرب در گردهمایی های حمایتی اسرائیل شرکت کردند، کی می خواهند بفهمند که اسرائیل نه دشمن جمهوری اسلامی، که دشمن تمامیت ایران است؟ 🔹برای این پروژه استعماری اشغالگر با ایده های امپریالیستی و زمین گستر، ایران بزرگ و قوی موی دماغ آنهاست. برای بقایشان، ایران باید تجزیه و کوچک شود. چرا نمی فهمند؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻باز هم ببینید از سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، این مردک وقیح و به صورت خجالتی و شرم زده 🔸اگر انگلیسی می دانید که فیلم را باز کنید و خودتان به این چهار دقیقه شرم آور و به غایت خشم آور نگاه کنید و اگر نمی دانید برایتان می گویم که چه می گوید. 🔹خبرنگار اول می پرسد این فیلم تخربب هدفمند دانشگاه غزه را دیده ای؟ دیده ای چه‌طور با خونسردی تمام زیر ساخت های غزه را دارند نابود می کنند؟ 🔸بعد مردک خجالتی می گوید من اطلاعات دقیقی از واقعه ندارم و نمی دانیم که حماس از آنها برای چه کاری استفاده می کرده یا خودش در آنجا مخفی بوده یا اینکه سلاحی و چیزی در آنجا داشته یا نه. اما ما به اسرائیل گفته ایم که به تاسیسات غزه آسیب نزند. 🔹خبرنگار دوم که باهوش تر است می گوید این جور بمب گذاری مثل وقتی است که می خواهیم هتلی قدیمی را مثلا خراب کنیم. کلی برنامه ریزی دارد و باید بروی داخل آنجا و مواد منفجره بگذاری. این با مزخرفی که می گویی که حماس آنجا پناه گرفته جور در نمی آید... 🔸و وقیح خجالتی باز به چرند گویی هایش ادامه می دهد. عجب جهان شرم آوری است. باور کردنی نیست.
هدایت شده از 
🔴 خروجی مهندسی، انتخابات می‌خواهد 🔸 بیایید همه حرف‌های روحانی را بپذیریم و فقط یک سوال بپرسیم: قبول می‌کنید احمدی‌نژاد بیاید تا چیزی که به آن «انتخابات پررونق» می‌گویید محقق شود؟ اگر واقعا می‌خواهید مشارکت بالا برود و مطمئن هستید پیروزی با شما است چرا از آمدنش حرف نمی‌زنید؟ چرا برعکس وقتی رد صلاحیت شد همان آدم‌های رسانه‌ای که دور و برتان هستند خوشحال شدند و دفاع کردند؟ 🔹 اگر بگویند احمدی‌نژاد مجرم است و بافته‌های همیشگی مثل کاسبی از تحریم یا گم شدن دکل و... را ردیف کنند اشکالی ندارد، فقط باید پاسخ بدهند چرا روحانی و ظریف و زنگنه و جهانگیری و... بیرون هستند نه در حبس یا در قبر؟ انتخاباتِ آزاد به معنای واقعی اگر برگزار می‌شد اصلا روحانی فرصت نمی‌یافت با ۵۰٫۷ درصد آرا پیروز شود و بعد انتخابات مسخره‌ای مثل ۹۴ و ۹۶ را برگزار کند. 🔸 نقدهای ما به احمدی‌نژاد معلوم است، دیگر ربطی به ما ندارد چون با چرخش به آزادی، تندترین حرف‌های نئولیبرال‌ها را به زبان آورده. نمایش‌های سه نفره با مشایی و بقایی که من بهارم تو درخت اصلا از حد اعتنا هم خارجش کرده. اما همین آدم به شدت بین مردم محبوب است و نمادِ سال‌های پیشرفت؛ سال‌هایی که در ۸۸ ترمزش را کشیدند و با شروع تحریم‌های اوباما، روندش معکوس شد. 🔹 کسانی که روحانی خطاب قرار داده و برایشان قصه می‌گوید همان‌ها هستند که «شورش اشرافیت» را رقم زدند، که انتخاباتِ پررونق به معنای واقعی کلمه را به شکست و فاجعه تبدیل کردند، که در هشت سالِ هاشمی و هشت سال خاتمی و هشت سال روحانی قدرت داشتند و می‌خواهند «اقلیت حاکم» همیشه اعتدالی‌ها باشند، نه طرفِ انقلابی که در رقابت با آنها شبیه‌شان شده. 🔸 اگر ۸۸ رخ نمی‌داد آیا روحانی می‌توانست به ریاستِ دولت برسد؟ اگر با شعار مرگ به احمدی‌نژاد و خامنه‌ای درهای جهنم را به روی کشور باز نمی‌کردند آیا می‌توانستند به قدرت برگردند؟ باز باید به کاردانی اوباما اذعان کنیم. همزمان با نامه‌نگاری، گزینه «انقلاب رنگی» را روی میز گذاشت و متحدانش از داخل ضربه‌ای به نظام زدند که اگر چه به پایان نرسید اما بعدا کمترین حاصلش برجام بود. ✍دانشطلب
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸چه افسانه هایی از قدرت دریایی و نظامی این استعمارگران قدیمی، این فاتحان دریاها، این اشغالگران به اصطلاح کاوشگر، این ابرقدرت های دست نیافتنی تعریف کرده اند. 🔹این جا دو رزم ناو انگلیسی را می بینید که در سواحل بحرین به این شکل بهم برخورد می کنند. مثل دو تا فرغون بی ترمز دریایی بدون هیچ تهدید و فشاری می روند توی شکم هم. 🔸جهان باید بداند که دوران افسانه ای این قدرت‌های سلطه گر به سر آمده و این گلابی های رو به اضمحلال حتی توان رویارویی با ارتش دریایی کشوری چون یمن را هم ندارند. 🔹چقدر زیباست صحنه تحقیر شدنشان...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹ایوارست پارتلو وزیر امور خارجه کشور مالت، یکی از کشورهای عضو در اتحادیه اروپا در گردهمایی سالانه داووس در سوئیس آمریکا را امپراتور بی‌لباس معرفی کرد، و اتحادیه اروپا را «خواجه» حرمسرای آمریکا خواند. 🔸یک به یک صداهایی از داخل اروپا بلند می شوند. دیگر مردم اروپا از زیر یوغ بودن آمریکا خسته شده اند. آنها از خود می پرسند تا کی و تا به کجا باید زیر سلطه آمریکا باقی بمانند و مالیات آنها خرج جنگ های وحشیانه در اسرائیل و کشورهای غرب آسیا شود.. گوش کنید. خیلی تند و صریح است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمله یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراین به انبار نفتی در کلینتسی واقع در روسیه
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسرائیل جنایت می‌کنه، اروپا نظارت می‌کنه 🔺شروع تظاهرات حمایت از فلسطین در مادرید
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کار زیبای فعالان و حامیان فلسطین که چند نفر از ملیت‌های مختلف را جمع آوری کرده و فیلمی از رنج مردم غزه را به آنها نشان می‌دهند واکنش آنها را ببینید!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئویی دیگر از وحوش اشغالگر اسرائیل در غزه، در حال تمسخر دانش آموزان در یک مدرسه ویران شده
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سقوط بشریت در غرب 🔺 پرستارانی که بخاطر تفریح و سرگرمی یک زن مسن را مورد اذیت و آزار قرار داده و فیلم آن را ضبط می‌کنند