eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
مصاحبه با رادیو پیرامون جمعه نصر.mp3
18.18M
در درگیری احتمالی ایران و اسرائیل ، ایران شاید آسیب ببیند ولی اسرائیل کاملا نابود می شود علیرضا تقوی نیا در گفتگو با رادیو بوشهر : 🔸️نماز جمعه امروز رهبری در آرامش بخشیدن به قلوب داغدار ملت لبنان و فلسطین نقش داشت 🔸️ لبنان خط مقدم کشور ما در برابر رژیم صهیونیستی است و اگر لبنان دچار آسیب شود ، نوبت به ما می رسد 🔸️بعد از حمله ایران به اسرائیل ، عرب های حاشیه خلیج فارس ماست هایشان را کیسه کردند 🔸️بدون تردید تعدادی از هواپیماهای اسرائیل در حمله ایران از بین رفته اند 🔸️وقتی اهداف نظامی حفاظت شده رژیم صهیونیستی اینگونه راحت مورد هدف ایران قرار می گیرد، یعنی ایران به راحتی می تواند تاسیسات انرژی و حیاتی اسرائیل را نابود کند
هدایت شده از 
تحلیل روز دهم جنگ در لبنان.mp3
13.67M
تحلیل روز دهم جنگ در لبنان 🔸️درگیری های زمینی در کدام محور مرزی لبنان شدت دارد و وضعیت آن چگونه است ؟ 🔸️حمله پهپادی مقاومت عراق علیه تیپ گولانی ، با چه پهپادی انجام شد و چه تاثیری داشت ؟ 🔸️اسرائیل احتمالا چه پاسخی به ایران خواهد داد ؟ 📌 برای یافتن پاسخ سوالات بالا این فایل صوتی را با دقت گوش کنید
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلمی که نشان می‌دهد یک آتش بار فلاخن داوود اسراییلی ها در شب حمله ایران چندین موشک شلیک می‌کند ولی هیچ کدام موفق به انهدام موشک های مهاجم نمی شود فلاخن داوود برای درگیری با موشک های تاکتیکی مناسب است و نه موشک میان برد با چنین سرعتی
هدایت شده از 
واکنش ایران به حماقت اسرائیل چه باید باشد ؟
هدایت شده از 
در این ساعات سوره نصر را بخوانید ؛ این سوره موجب پیروزی جبهه حق می شود . جای نگرانی نیست ؛ سرنوشت حتمی اسرائیل نابودی به دست شیعیان است .
هدایت شده از 
آماری از تاسیسات راهبردی اسرائیل / اسرائیل همینقدر ضعیف است
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️حملات شدید رژیم اشغالگر اسرائیل به ضاحیه بیروت. بیش از ۲۰ حمله امشب علیه ضاحیه جنوبی بیروت
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ آیا عملیات موشکی ایران سفره مردم را کوچک‌تر می‌کند؟ شهریار زرشناس: جریان نئولیبرال و اصلاح‌طلب اینگونه القا می‌کنند که هزینه کردن برای استقلال و اقتدار کشور، سفره مردم را کوچک‌تر می‌کند ولی این معادله کاملا برعکس است، اقتصاد زمانی شکوفا می‌شود که مقتدر و مستقل باشیم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حملات جدید بسیار خشن دوباره به ضاحیه 🔹 گزارش شده است که ویدئویی از امشب منتشر شده است که می گوید حداقل 30 ساختمان ویران شده است.
هدایت شده از 
⭕️ یه جنگنده از نواتیم بلند شد امروز و برگشت دوباره نشست 2 3 روز طول کشید یکی از بانداشو ترمیم کنن گویا 🔹 سری بعد کل باندهاشونو سوراخ سوراخ کنیم تا یکی دو هفته چیزی به نام نیرو هوایی ندارن.
هدایت شده از 
♦️خبرنگار فلسطینی: انگار در روزهای اول جنگ هستیم 🔹‌انس الشریف، خبرنگار فلسطینی نوشت: انگار در روزهای ابتدایی جنگ هستیم، [ارتش اسرائیل] کمربند آتش ایجاد کرده و بمباران هوایی به شکل گسترده‌ای افزایش یافته است؛ همزمان توپخانه و بالگردها خانه‌های غیرنظامیان را در شمال غزه گلوله‌باران می‌‌کنند. پ‌ن :باید جوری سگ‌هارو میزدیم که حداقل شصت درصد توان نظامیش رو از دست بده.
هدایت شده از 
در دوران دفاع مقدس خب صدام میزد شهرها رو خونه‌ها رو پالایشگاه و بیمارستان و همه جا... ما ابتدا اخلاق رو رعایت میکردیم فقط نظامیهاشون رو با هواپیماهامون میزدیم... اما بعد دیدیم فایده نداره مسجدو مدرسه و خونه و بیمارستان همه برای رژیم افلقی مرکز نظامیه اینه که دستور مقابله به مثل اومد خونه بزنی خونه میزنیم... بله الان اولویت با اینه که کل مرکز نظامی پایگاه‌های هوایی و بعد زیرساختها مورد حمله باشن... اما باید بدونیم مقابله به مثل هم خوبه جوری بزنیم که پناهگاه های بتنی رو سرشون ریزش کنه و تمام مناطق مسکونی بیمارستان و کنیسه رو بزنیم تا سگ هار قلاده بخوره.
هدایت شده از 
پنج سال قبل (ابان ۹۸) سایت رهبر انقلاب دستخطی بدون تاریخ از شهید تهرانی مقدم منتشر کرد که در آن، این شهید عزیز به رهبر انقلاب اعلام می‌کند موفق به تست موشک‌های فوق سریع (فراصوت) و ماهواره‌بر گردیده است. با توجه به زمان شهادت این شهید والامقام، اینگونه به نظر می‌رسد که ایران قریب به یک دهه قبل از آن تاریخ به تکنولوژی طراحی و ساخت موشک‌های راهبردی دسترسی پیدا کرده بوده است. این بدان معنی است تمامی زیرساخت‌های دولت جعلی اسرائیل از آن تاریخ می‌توانست در دقایق اندکی، قبل از رهگیری گنبد باصطلاح  آهنین، آماج موشک‌های شلیک شده از سرزمین ایران قرارگیرد. بی شک این خبر باعث آشفتگی و وحشت صهیونیست‌ها و عمال منطقه‌ایی آنها شد اما این روزها کابوس صهیونیست‌ها محقق شده. این دست نوشته درست زمانی انتشار یافت که رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی ادعا می‌کردند در صورت فعال شدن مجدد سایت‌های هسته‌ایی نطنز و فردو آنها را هدف قرار می‌دهند. و چه کشید امثال این شهید از نگاه مدیرانی مثل هاشمی رفسنجانی! آیا تهرانی مقدم موی دماغ لیبرالها نبود؟؟
هدایت شده از 
قالیباف : 🔽در رابطه‌ با لایحه‌ی دوفوریتی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دولت فعلی لایحه را پس گرفته است!!!
هدایت شده از 
جزئیات جدید عملیات «شیطانی» موساد/ برای خواندن پیام ۲ دکمه را فشار دهید! 🔹نقشه شیطانی ساخت چیزی شبیه یک «اسب تروای ارتباطی» جرقه خورد. موساد با استفاده از جاسوسان خود در لبنان، حزب‌الله را متقاعد به خرید دستگاهی مناسب ارتباط شبکه رزمندگانش کرد؛ تجهیزاتی که موساد آن را طراحی و در تل‌آویو مونتاژ شده بود! 🔹«تولید حقیقی این دستگاه‌ها برون‌سپاری شده بود و مسئول بازاریابی (زن ناشناس) هیچ اطلاعی از این عملیات نداشت. پیجرهای موساد یک ویژگی منحصر به فردی داشتند: یک بسته باتری (مشابه پاور بانک) که کمی مواد منفجره قوی را در دل خود جای داده بود.» 🔹به گفته یکی از مقامات درباره روش پیام رمزگذاری‌شده دومرحله‌ای روی پیجرها برای آسیب حداکثری، «کاربر برای خواندن پیام باید دو دکمه را همزمان فشار می‌داد و این یعنی استفاده از هر دو دست! هدف این رمزگذاری این بود که در انفجار بعدی، تقریباً به طور قطع هر دو دست کاربران مجروح شده و در نتیجه دیگر توانایی جنگیدن نداشته باشند.»
هدایت شده از 
📌تعطیلی پنجشنبه منجر به عقب ماندگی علمی و تجاری کشور می‌شود نایب رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران: 🔺کشورهای اسلامی در منطقه هم به تعطیلی روز شنبه تن دادند و ایران هم باید یک روز همین مسیر را برود. 🔺اگر پنجشنبه جمعه تعطیل شود، چهار روز با دنیا قطع ارتباط هستیم و این موضوع منجر به عقب ماندن ایران در حوزه‌های تکنولوژی، علم، تجارت و غیره از دنیا می‌شود. پ‌ن :بمیرین که انقدر دروغ سرهم نکنید.
هدایت شده از 
علت آتش‌سوزی شهرک صنعتی کرمان در دست بررسی/ دادستان: برخورد قاطع با مقصران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان: 🔹علت آتش‌سوزی واحد تولیدی در شهرک صنعتی خضرا از سوی سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است. 🔹چنانچه در وقوع این حادثه کوتاهی اتفاق افتاده باشد، برخورد قانونی و بدون چشم‌پوشی دستگاه قضایی اعمال خواهد شد.
هدایت شده از 
🕛دکتر جلیلی عزیز امشب در شبکه خبر❤️
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️امام خامنه ای : در صورتی که آمریکا اقدامی کرد، نه به شعام بگید نه به من، ظرف ۳۰ دقیقه بزنید. پ‌ن :الانم دستور همونه یک دستور رو ده بار نمیدن. فرماندهان سپاه باید خودشون بفهمن این رو.
هدایت شده از 
⭕️تصویر روی یونیفرم سربازان رژیم صهیونیستی نکته جالبی دارد! 🔹️ تصویر روی لباس‌ها، دقیقاً مناطق آبی رنگ روی نقشه است، اینها از نیل تا فرات را می خواهند! حتی عربستان!
هدایت شده از 
💢منابع عبری : 🔸 اصابت مستقیم موشک‌های حزب‌الله به مرکز پلیس کریات شمونه ♻️ امپراتوری مقاومت 🇮🇷
هدایت شده از 
🔴گزارش های تایید نشده حاکی از آن است که ایران روز گذشته آزمایش هسته ای انجام داده است که منجر به زلزله ای به بزرگی 4.6 درصد در مقیاس ریشتر شده است. 🔷آژانس های اطلاعاتی غربی اکنون در حال بررسی هستند که آیا این زمین لرزه طبیعی بوده یا نتیجه آزمایش هسته ای زیرزمینی بوده است.
هدایت شده از 
🔴تصویر لرزه نگاری که ایستگاه ارمنستان ثبت کرده از زلزله دیشب در ایران
هدایت شده از 
🔴در این 2 تصویر تفاوت بین تست بمب اتم و زلزله در چهار کشور مختلف کاملا مشهود است. قرمز بمب اتم آبی زلزله 🔷الگوی لرزه نگار ارمنستان از زلزله ایران بسیار شبیه به الگوی تست بمب اتم است که از میان بسیار شبیه به الگوی تست اتم پاکستان است 🔷همینطور که میبینید نمودار زلزله از کم شروع شده به بیشترین حد خودش رسیده و کم و کمتر شده، اما زلزله ناشی از اتم اینطوری نیست و یهو به بیشترین حد خودش روی نمود میرسه و خیلی زودم تمون میشه 🔷چیزی که ارمنیا ثبت کردن اینطوری نشون میده که ایران دیشب اولین تست گرم بمب  خودش رو داشته(همون بازدارندگی یک سطح بالاتر که دیروز سید حسن خمینی گفت)