همونجوری که سجاد محمدی میگه
_دوست دارم اینقدر برات گریه کنم
بارون بشم!!
نه اصلا سیل بشم
خودمو برسونم تا حَرَمت
مهمون بشم:))
یه جایی تو کشاکش کربلا خانم رباب به امام حسین میگن
حسین من تو فقط گریه نکن.
صد علی اصغر به فدایت...
من جوانم گناه اگر کردم ؛
خب غلط کردم ببخشیدم
سر و گوشم کمی اگر جنبید ؛
به علی اکبرت نفهمیدم ..