ما متوجه نیستیم .
کم هوشیم . . ایکیومون ضعیفه
شما متوجهمون کن .
شما ما رو متوجهی موضوعات کن .
ك برای چه موضوعی صرف
شیم . .
برای چه موضوعی اشك خرج کنیم .
خلاصه .
ما خجالتزده ك میشیم
اشک میریزیم ، لیتر لیتر ..
امیدوارم ك این اشکهامون محصول
داشته باشه.
یه عزیزی میگفت:
نشورید صورتهای اشکیتون رو بعد ِ
اشك برای آقا ..
اینا اشك معمولی نی ك ،
چیکههای آفتابه
چه رو صورت ِ خلافبازا و آدم بدا
چه رو صورت پاستوریزهها و
آدم خوبا .
نشورید، مگر اینك یه خروار میکاپ
داشته باشید که ...
به امامان مساجد بگویید :
سجده ها را طولانی کنند
که قلب ها خسته اند و حرف با خدا بسیار است.