eitaa logo
معجزه ذهن🌱| موفقیت | متاچاکرا
12.3هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
235 ویدیو
7 فایل
مهندس نرم افزار ✅ طراح سایت✅ Seo manager✅ ✅مقام اول در لیگ دسته دو والیبال مربی والیبال✅ دارای تجربه بدنسازی✅ دفاع شخصی✅ ایروبیک✅ یوگا✅ 🧘‍♂مربی پاکسازی چاکراها و قانون جذب🧘‍♂ @admindaryaa ❤️از شکرگزاری رایگان مون شروع کن... .
مشاهده در ایتا
دانلود
🪐 نماز استغاثه به حضرت زهرا سلام الله علیها و آثار شگفت انگیز آن در حاجت روایی در روايت است هرگاه براى تو به خداى متعال حاجتى پيش آمد، و سينه ات از آن تنگى گرفت دو ركعت نماز بخوان، و پس از سلام سه مرتبه تكبير بگو، و تسبيح حضرت زهرا عليها السّلام را بجا آور، و به سجده برو و صد مرتبه بگو: يا مَوْلاتى يا فاطِمَةُ أَغيثينى اى سرپرستم اى فاطمه به فريادم برس 🔹 پس جانب راست صورت خويش را بر زمين بگذار، و همين ذكر را صد مرتبه بگو، و سپس جانب چپ چهره ات را بر زمين بگذار و صد مرتبه بگو، دوباره به سجده برو و صدوده مرتبه بگو، ( مجموعا 510 مرتبه ) و حاجت خود را ياد كن، به درستى كه خدا آن را برآورده می كند ان شاء اللّه. 🔺 این نماز یکی از بهترین شیوه های توسل به حضرت زهرا (س) می باشد که داستان ها و حکایات فراوانی از حاجت روایی با این نماز نقل شده است. __________________________
. 😍سلام عشقاااا روزتون بخیر و شادی 👌همیشه برای شروع هر کاری قدم اول سخته!!! ولی اینو بدون که اگه قدم اول رو برداری موفقیت های تو آغاز میشه !!!💚 🦋‌‎‎‌ @admindaryaa .
 ✴️ دوشنبه 👈11 تیر / سرطان 1403 👈24 ذی الحجه 1445👈1 ژوئیه 2024 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. 🐪امام حسین علیه السلام در مسیر کربلا در منزل پانزدهم " القاع " اتراق کردند.😭 ❤️ روز خاتم بخشی امیرمومنان علیه السلام در رکوع نماز. 🔘 روز مباهله پیامبر صلی الله علیه و آله با مسیحیان نجران. 🌙⭐️ امور دینی و اسلامی. 📛تقارن نحسین و صدقه صبحگاهی رفع نحوست کند. 🚘 سفر: مسافرت اکیدا مکروه است و در صورت ضرورت همراه صدقه و احتیاط باشد. 🤕 مریض مراقبت بیشتری نیاز دارد.(منظوری مریضی است که امروز مریضیش شروع شود). 👶مناسب زایمان نیست. 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 امروز قمر در برج ثور و از نظر نجومی  مناسب برای امور زیر است: ✳️خرید طلا و جواهرات. ✳️رفتن به تفریحات سالم. ✳️دیدار دوستان. ✳️دیدار روسا و مسئولین. ✳️نامه نگاری و مکاتبات. ✳️و پرهیز از جدل نیک است. 🟣 امور مربوط به نوشتن ادعیه و حرز و نماز و بستن آن خوب نیست. 👩‍❤️‍👨 مباشرت و مجامعت: مباشرت امشب: مباشرت برای صحت بدن مفید و فرزند حاصل مهربان و سخاوتمند و نرم دل است. 💇‍♂ اصلاح سر و صورت: طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ،باعث اصلاح امور است. 🔴 حجامت: یا در این روز از ماه قمری ،باعث دفع صفرا می شود. 🔵ناخن گرفتن: دوشنبه برای ، روز مناسبی است و برکات خوبی از جمله قاری و حافظ قران گردد. 👕دوخت و دوز لباس: دوشنبه برای بریدن و دوختن روز بسیار مناسبی است و آن لباس موجب برکت میشود. ✴️️ استخاره: وقت در روز دوشنبه: از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعداز ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن). ✳️ ذکر روز دوشنبه : یا قاضی الحاجات ۱۰۰ مرتبه 😴😴 تعبیر خواب. تعبیر خوابی که امشب شبِ دو شنبه دیده شود طبق ایه ی 25 سوره مبارکه "فرقان " است. یوم تشقق السماء بالغمام و نزل الملائکه تنزیلا... و از معنای آن استفاده می شود که خواب بیننده را خصومت یا گفتگویی ناشایست پیش آید صدقه بدهد تا رفع گردد.ان شاءالله. و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. 🦋 https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
.♻️♻️♻️ 👇دوستای نازنینم این روتین هر روزمون هست انشالله😍 ✨میخوایم به کمک پروردگار, همتون نتایج درخشان بگیرین 💥فقط کافیه دقیق انجام بدین 📕یک دفتر تهیه کنید تمارین رو با تمام وجود انجام بدین 👇👇 1.اول که بیدار میشین سریع 7بار بگین حسبی الله و یک صلوات بفرسین یعنی خدا برایم کافیه 🌱 @metaachakrah 2. شکرگزاری بابت ده تا از نعمتهایی که دارین🌾 3. یک موزیک بی کلام شاد دانلود کنید جلو آینه بایستین شاد و خوشحال با حس عالی از خودتون تعریف کنید..🎼 ✨ من ارزشمندم، ✨من دوست داشتنی هسم ✨من عاشق خودم هستم ✨من خودمو همون جور که هستم دوست دارم ✨من لایق بهترینا هستم و... 4.یک بار سوره فلق رو توی منزل و با توجه بخونید.( با کلیپ ارسالی) تا انشالله انرژی منفی منزل از بین بره🏵 اینم لینکش 👇 https://eitaa.com/20141981/5188 5.نوشتن ده تا از کارهای مهم روزانه مثلا... خدایا شکرت امروز خیلی خوب درسم رو خوندم و...🗓 @metaachakrah 6. در طول روز منفی بافی و اخبار منفی و غیبت و... ممنوع❌ 7.آخر شب ببین چه اتفاقات مثبت برات افتاده حتی کوچک،،، توی دفترت بنویس و شکر کن💎 مثلا بنویس... خدایا شکرت بابت اینکه امروز خوش اخلاق بودم خدایا شکرت بابت اینکه رفتم بازار و خرید کردم. و... 🌱🌱 8.ذکر روز دو شنبه ..یا قاضی الحاجات .. صدمرتبه 🌾🌾 ⭕️ ببین اتفاقایی که توی مورد پنج نوشتی رو تونسی اجرا کنی؟ اگر اجرا کردی که بهتر... اگه نه روز بعد بنویس شون و انجام بده. @metaachakrah .😍.بفرست برای دوستای خوبت👆👆 .
. 🧐با اتفاق های تلخ زندگی چیکار کنیم... نظرتون چیه..👇👇 @admindaryaa .
. 😖وقتی اتفاق به ظاهر تلخ میافته بعصیا غر میزنن ای وای چرا ما🤯 📝بعضیا راهکارهای بدتر ارائه میدن و موضوع رو حادتر میکنن 📣بعضیا درد دل میکنن که کار خوبی نیست یکی از راهکارهای خوب میدونی چیه تو بهم بگو👇👇 @admindaryaa .
. 🧲از دید قانون جذب بهترین راهکار رو میگیم... و خوشا به حال اونایی که این راهکارها رو بلدن🥰 @metaachakrah .
. ❌چون اگر بدون توجه به قانون توجه که به هرچی توجه کنی برمیگرده تو زندگیت ،، شروع به غر زدن بکنی وارد به چرخه معیوب میشی😱 یعنی چی👈🏻 یعنی مثلا اتفاق بد می افته👇 ارتعاش منفی میفرستی👇 تو غر میزنی👇 اتفاق بد میافته👇 والی آخر♻️ @metaachakrah .
. ❌پس باید این چرخه اشتباه رو حذف و قطع کنیم چطوری❓ @metaachakrah
. 😕توی اتفاق منفی بگرد ببین چه موهبت و چه چیز مثبتی در اون اتفاق نهفته شده💚 🚌مثلا میرسی سر ایستگاه میبینی ای وای اتوبوس رفت 🥵نیمساعت تو گرما باید بایستی این انفاق تلخه ولی نکتش چیه.. 👇 اینکه.. بابت چی حالا باید شکرگزاری کنم🙏 مطمئن باشید با این دیر رسیدن یه اتفاق منفی بوده که شما به اون نمی‌رسید👍 🤩من خودم بارها امتحانش کردم @metaachakrah .
. 🖤یا مثلا عزیزی رو از دست دادین این چه موهبتی داره خیلی سخته که 🔴در عمق قضیه وارد بشین میبنید که این یه واقعیته که همون می‌میریم و بیشتر مراقب اعمال و رفتارمون باشیم و دل به دنبا نبندیم❌ @metaachakrah .
. 🤓 تو هر اتفاق منفی بجای غر زدن فکر کنید چه درسی ازش میگیریم اینطوری شاکر خداوند میشیم و زنجیره اتفاقات بد قطع میشه🥳 @metaachakrah .
. 🙏با شکرگزاری هم حستون کم کم خوب میشه که حلال مشکلاته🌱 ⛓و هم زنجیره اتفاقات بد قطع میشه و بدبیاری نمیارید 🔮 @metaachakrah .
. دوستای عزیزم🖤 پدر بزرگ مهربونم امروز به رحمت خدا رفتن... سه روز مطلبی تو کانال قرار داده نمیشه اما اطلاع رسانی انتخاباتی چون مهمتره انجام میشه✅ شادی روح همه اموات صلوات...❤️ @admindaryaa .
🙏سلام دوستای با محبت و با معرفتم ممنون از ابراز همدردی تون انشالله عزیزان تون سلامت باشن🖤 @admindaryaa .
. . ✴️ سه شنبه 👈 12 تیر /سرطان 1403 👈25 ذی الحجه 1445 👈2 ژوئیه 2024 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. 🌸 نزول سوره هل آتی " انسان " در شان امیر مؤمنان علی علیه السلام . ❤️ اولین نماز جمعه امیر مؤمنان علی علیه السلام . 🐪 امام حسین علیه السلام در مسیر کربلا اتراق در منزل شانزدهم " عقبه "😭 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی. 📛صدقه صبحگاهی رفع نحوست کند. 👶مناسب زایمان و نوزاد دانشمند و نجیب و روزی دار و مبارک است. ان شاءالله. 🤕 بیمار امروز زود خوب شود. 🚘 مسافرت : مسافرت حتما همراه صدقه باشد یا انجام نگردد. 🔭 احکام نجوم . 🌗 امروز قمر در برج ثور و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است: ✳️خرید طلا و جواهرات. ✳️رفتن به تفریحات سالم. ✳️دیدار دوستان و آشنایان. ✳️دیدار روسا و مسئولین. ✳️نامه نگاری و مکاتبات. ✳️و پرهیز از جدل و دعوا نیک است. 👩‍❤️‍👨مباشرت. امشب شبِ چهارشنبه مباشرت برای سلامتی مفید است. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات، (سروصورت) در این روز از ماه قمری ، خوب است. 💉💉حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن. 🔴 یا در این روز از ماه قمری ،باعث صفای خاطر می شود. ✂️ ناخن گرفتن سه شنبه برای ، روز مناسبی نیست و در روایتی گوید باید بر هلاکت خود بترسد. 👕👚 دوخت و دوز. سه شنبه برای بریدن،و دوختن روز مناسبی نیست و شخص، از آن لباس خیری نخواهد دید(کسانی که شغلشان خیاطی است میتوانند در روزهای خوب بُرش بزنند و در روزهای دیگر ان را تکمیل کنند) ✅ وقت در روز سه شنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶ عصر تاعشای آخر( وقت خوابیدن) 😴😴 تعبیر خواب. تعبیر خوابی که شب " چهارشنبه " دیده شود طبق ایه ی 26 سوره مبارکه "شعراء" است. قال ربکم و رب ابایکم... و از معنای آن استفاده می شود که فرد بسیار خوب و عاقلی در مقام نصیحت و موعظه آن شخص در آید تا خواب بیننده به جواب سوال بر خصم خود غالب گردد شاد شود. و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. ❇️️ ذکر روز سه شنبه : یا ارحم الراحمین ۱۰۰ مرتبه 💠 ️روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به و و سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد . @metaachakrah .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان: اول انقلاب مسئول پاکسازی بودم هنوز بحث حجاب نشده بود حجاب را در بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها اجباری کردم با دادگاه انقلاب هماهنگ کردم بخشنامه کردم که همه باید روسری و مانتو و لباس آستین‌بلند بپوشید دانشگاه را ما بستیم. انقلاب فرهنگی و بستن دانشگاه‌ها را ما شروع کردیم. مسعود پزشکیان، ۶ آذر ۱۳۹۳ ✍ پس چرا الان به گذشته خودت پشت کردی و نظراتت عوض شده؟ بخاطر رأی؟ @metaachakrah .
. 👆🏻👆🏻در جواب عزیزانی که میگن پزشکیان آمده برای آزادی... خود ایشون گشت ارشاد رو راه انداخته میدونسین ؟👇🏻👇🏻 @metaachakrah .
. ⁉️می دونید طرح وان که جلیلی قراره اجرا کنه چیه🧐 💯این طرح برای اقشار ضعیف بسیار عالیه✅ می تونید تو اینترنت جستجو کنید ودر مورد اون اطلاعات بیشتری کسب کنید. طرح وان جلیلی به طور خلاصه👇 به تمام مردم کارت وان داده میشه و ماهانه یارانه ی بنزین هر فرد به این کارت واریز می شود وهر کس که ماشین داره با این کارت بنزین میزنه اضافش را هم تو ی سامانه ای که براش ایجاد خواهد شد به پرمصرف ها می فروشد یا با آن قیض برق وگاز خود را پرداخت می کند. ✅این جوری خانواده های فقیری که ماشین ندارند هم به حقشون که استفاده از یارانه ی بنزین هست می رسند واین خودمنبع درآمدی برای آنها خواهد شد.👌👍 به اصلح رای بدین🇮🇷 فرق می کنه کی رئیس جمهور بشه😉 به دولت دوم رئیسی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💚دوستای عزیزم یه پویش بزرگ داریم به کمک همتون نیاز داریم و به طرز عجیبی جواب میده👇👇 .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 افشاگری های یک قربانی سخنان قابل تامل خانم مینا مهرنوش از آزار و اذیت های آذری جهرمی قائم مقام ستاد پزشکیان نسبت به ایشان در زمانی که وی بعنوان اولین زن مدیرعامل یک اپراتور تلفن همراه منسوب شده بود‌. ⏪چه تعداد دیگر باید دوباره قربانی شوند؟ 🔴 👇 @bidariymelat
. 👆🏻طبق سناریوی این کلیپ حتمااا تو دوران ریاست جمهوری آقای روحانی مشکلات زیادی برای خودتون و خانوادتون ایجاد شده.. درسته؟ ❌از بورس و بیکاری گرفته تا مشکلات مسکن و پیگیری نشدن اونها 🎥لطفا با همین گوشی دستت برامون ضبط و ارسال کنید تا منتشر کنیم این آگاهی ها خیلی تاثیر گذاره از بطن جامعه منتظر ارسال کلیپ هاتون هسیم یا حق💎 @admindaryaa .