eitaa logo
معجزه ذهن🌱| موفقیت | متاچاکرا
11.5هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
252 ویدیو
5 فایل
مهندس نرم افزار ✅ طراح سایت✅ Seo manager✅ ✅مقام اول در لیگ دسته دو والیبال مربی والیبال✅ دارای تجربه بدنسازی✅ دفاع شخصی✅ ایروبیک✅ یوگا✅ 🧘‍♂مربی پاکسازی چاکراها و قانون جذب🧘‍♂ @admindaryaa ❤️از شکرگزاری رایگان مون شروع کن... .
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز زیارت ناحیه مقدسه رو بخونید این زیارت نامه از زیان آقا صاحب الزمان هست💔 فققققط روز عاشورا خونده میشه نه هیچ روز دیگه ای...🖤 بسیار سوزناک و سنگینه...🥀 @metaachakrah .
. 🌱آجرک الله یا صاحب الزمان عج... بخش هایی از زیارت ناحیه...✨🖤 .
. 🏴 اعمال روز عاشورا.. 👇 1⃣♦️خواندن زیارت عاشورا 2⃣♦️سعى کنند در نفرین و لعن بر قاتلان آن حضرت و یکدیگر را تعزیت گویند در مصیبت آن جناب و بگویند: اَعْظَمَ اللّهُ اُجُورَنا وَاُجورَکمْ بِمُصابِنا بِالْحُسَینِ عَلَیهِ السَّلامُ بزرگ گرداند خدا پاداش ما و شما را در سوگواریمان براى حسین علیه السلام وَجَعَلَنا وَاِیاکمْ مِنَ الطّالِبینَ بِثارِهِ مَعَ وَلِیهِ الاِْمامِ الْمَهْدِىِّ مِنْ الِ مُحَمَّدٍ عَلَیهِمُ السَّلامُ 3⃣♦️شایسته است در این روز مقتل بخوانند و یکدیگر را بگریانند 4⃣♦️خواندن هزار مرتبه توحید در این روز فضیلت دارد و روایت شده که خداوند رحمان نظر رحمت بسوى او کند . 5⃣♦️خواندن دعای عشرات 6⃣♦️اگر کسى در این روز نزد قبر امام حسین علیه السلام باشد و مردم را آب دهد مثل کسى باشد که لشکر آن حضرت را آب داده باشد و با آن جناب در کربلا حاضر شده باشد . 7⃣♦️شایسته است که شیعیان در این روز امساک کنند از خوردن و آشامیدن بى آنکه قصد روزه کنند و در آخر روز بعد از عصر افطار کنند به غذایى که اهل مصیبت مى خورند مثل خرما و نان و امثال آنها نه مثل غذاهاى لذیذه و آنکه جامه هاى پاکیزه بپوشند و بندها را بگشایند و آستین ها را بالا کنند به هیئت صاحبان مصیبت و علاّمه مجلسى در زادالمعاد فرموده و بهتر آنست که روز نهم و دهم را روزه ندارند زیرا که بنى امیه این دو روز را براى بَرکت و شماتت بر قتل آن حضرت روزه مى داشتند و احادیث جعلی بسیار در فضیلت این دو روز و روزه آنها بر حضرت رسول صَلَّى اللَّهِ عَلِیهِ وَ اله وارد کرده اند و از اهل بیت عَلیهمُ السلام در مذمّت روزه این دو روز خصوصا روز عاشورا وارد شده است و ایضا بنى امیه علیهم اللَّعْنَةُ از براى برکت آذوقه سال را در روز عاشورا در خانه ذخیره مى کرده اند . 8⃣♦️در آن روز آذوقه در خانه ذخیره نکند و نخندد و مشغول لهو و لعب نگردد . 9⃣♦️هزار مرتبه بر قاتلان آن حضرت لعنت کند و بگوید اَلّلهُمَّ الْعَنْ قَتَلَةَ الْحُسَینِ علیه السلام 🔟♦️شایسته است که شیعیان در این روز خود را مشغول کار های دنیا نکنند و مشغول گریه و نوحه و مصیبت باشند و در آخر روز عاشورا سزاوار است یادآوری از حال حرم امام حسین علیه السلام و دختران و اطفال آن حضرت که در این وقت در کربلا اسیر دشمنان و مشغول به حزن و گریه بودند و مصیبت هایی که بر آن ها گذشت که در خاطر هیچ آفریده ای خطور نکند و قلم را تاب نوشتن نباشد منبع؛ مفاتیح الجنان ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال معجزه ذهن https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴 نشر فوری و خیلی حداکثری، وقت نیست 👇👇👇
. 🔴 چله زیارت عاشورا، از عاشورا تا اربعین آیت‌الله سید علی آقای قاضی یک چله زیارت عاشورا می‌گرفتند و آغاز آن را از روز عاشورا تا اربعین قرار می‌دادند بسیاری از علماء و بزرگان و اهل معرفت بر گرفتن این تاکید دارند. بخصوص برای حوائج ویژه. شروع از روز عاشورا به مدت چهل روز ... 🔻 نکاتی که بزرگان توصیه می‌کنند: ۱. بهترین زمان، هنگام طلوع یا غروب آفتاب است. اما در سایر اوقات نیز منعی ندارد. البته اساتید بر یک زمان ثابت تاکید دارند. ۲. قرائت زیارت هنگام حرکت نباشد. ۳. مراقبت شود به جز اهل خانه کسی از چله‌گیری مطلع نشود. ۴. از ابتدا حوائج خاص را در نظر داشته باشید. ۵. حتماً نماز زیارت پس از زیارت عاشورا اقامه شود. ۶. به خانواده‌ها نیز توصیه شود شروع کنند. ۷. اصل بر صد سلام است که البته با استناد به روایت منقول از امام هادی(ع) می‌توان مختصرتر کرد. (درادامه این روش توضیح داده خواهد شد) ۸. مانعی هم ندارد که به طور معمول قرائت شود. 👈 سستی و وسوسه و کسالت و ... ممنوع!!! 🔻 روش کوتاه منسوب به امام هادی(ع) در خواندن زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام 👈 زیارت عاشورا را بخوانید، به صدلعن و صد سلام رسیدید این‌گونه عمل کنید: يك بار لعن را -اللهم العن اول ظالم...- مي‌خوانيد و فقط جمله‌ي پاياني آن؛ "اللهم العنهم جميعا" را صد مرتبه تكرار مي كنيد. و سلام را كه يك بار عرض مي كنيد، فقط "السلام علَي الْحسين و عليٰ عليِّ بنِ الحسين و علی اولاد الحسین و عليٰ اصحاب الحسين" را صد مرتبه تكرار كنيد سند روایت: شفاء الصدور فی شرح زیارة العاشورا برای همه بفرستید تا هرکی میخواد از روز عاشورا شروع کنه. بسم الله اگه بتونم روزانه یادآوری میکنم زیارت عاشورای روز رو بخونیم کانال معجزه ذهن عضو بشین 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
. ◾️ ثوابی برابر ثواب شهدای کربلا 🎋 امام رضا علیه‌السلام: «اگر دوست داری با ثواب کسانی که با حسین (ع) به شهادت رسیدند، برای تو باشد، هرگاه که به یاد او می‌افتی بگو: 🌱«یا لیتنی کنت معهم فافوز فوزاً عظیماً» [ای کاش من با ایشان بودم تا به فوز و پیروزی بزرگ نائل می‌شدم]» ◌ عیون أخبارالرضا(ع)، ج۱ ص ۲۹۹ https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
AUD-20220730-WA0001.mp3
6.51M
📝دعای 🎤حاج مهدی سماواتی دعایی که مستحب است پس از خواندن زیارت عاشورا خوانده شود "این دعا در مفاتیح الجنان بعد از زیارت عاشورا هم آمده است" 🏴 ماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
✨متن زیارت عاشورای تمام حسین ع https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
. 🚩🏴🚩🏴 🔆چله زیارت عاشورا.. 🌱دوستای عزیزم چله زیارت عاشورا از روز عاشورا تا اربعین امام حسین بسیار توصیه شده.. انشالله از امروز شروع میکنیم.. اگر تونسین با صد لعن و صد سلام بخونید👌 بعد از اون زیارت علقمه لینکش رو قرار میدم🏴 دیگران رو هم مطلع کنید برای هم دعا کنین.. و همین طور بسیار مهمه برای فرج امام زمان عج دعا کنیم🚩 https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
Download.mp3
15.61M
واسه نفس گرفتن تا خیمه برنگشته کمتر بهش بخندید، سنی ازش گذشته ماه حرامه..... سید مهدی حسینی https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
📆 تقویم نجومی ✴️ چهارشنبه 27 تیر / سرطان 1403 11 محرم 1446 17 ژوئیه 2024 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 🐪حرکت دادن کاروان اسرا از کربلا به طرف کوفه و عبور دادن آنها از قتلگاه. 🏴 سر امام حسین علیه السلام در مجلس عبید الله بن زیاد لعین. 🏴 وفات ماریه قبطیه ام المؤمنین همسر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم (15 هجری) 🏴 شب شهادت امام زین العابدین علیه السلام. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 📛امروز ساعت 4:55 بامداد قمر از برج عقرب خارج می شود. 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی. 👶مناسب زایمان و نوزاد مبارک و روزی دار و عمرش طولانی است . ان شاءالله. 🚖مسافرت: سفر مکروه است و در صورت ضرورت حتما همراه صدقه و قرائت آیه الکرسی باشد. عزیزان احتیاط کنید. 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 امروز قمر در برج عقرب است و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر خوب است: ✳️شرکت در مجالس عزای امام حسین علیه السلام. ✳️ازشیر گرفتن کودک. ✳️و لعن و نفرین بر قاتلین معصومین علیه اسلام نیک است. 🟣 نگارش ادعیه و برای نماز حرز و بستن آن خوب نیست. 👩‍❤️‍👨 حکم مباشرت امشب. ( شب پنج شنبه ) ، از مباشرت به قصد فرزند آورری اجتناب شود. 💉حجامت. خون دادن و فصد باعث خبط دماغ می شود. 💇‍♂💇 اصلاح سر و صورت باعث غم و اندوه می شود. 😴🙄 تعبیر خواب. خوابی که (شب پنجشنبه) دیده شود تعبیرش طبق ایه ی 12 سوره مبارکه " یوسف"علیه السلام است. ارسله معناغدا یرتع و یلعب... و مفهوم آن این است که عزیزی از خواب بیننده دور افتد و عاقبت آن دور افتاده خیر و نیک باشد و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. ✂️ ناخن گرفتن 🔵 چهارشنبه برای ، روز مناسبی نیست و باعث بداخلاقی میشود. 👕👚 دوخت ودوز چهارشنبه برای بریدن و دوختن روز بسیار مناسبی است و کار آن نیز آسان افتد و به سبب آن  وسیله و یا چارپایان بزرگ نصیب شخص شود.ان شاالله ✴️️ وقت در روز چهارشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن) ❇️️ روز چهارشنبه : یا حیّ یا قیّوم  ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۵۴۱ مرتبه که موجب عزّت در دین میگردد 💠 ️روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به #امام_رضا_علیه السلام_ و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد . https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مگه میشه ظلم کرد و تقاص پس نداد...❓ اونم ظلم به دردانه خلقت.. اباعبدالله الحسین (ع)..💔 چگونگی به درک واصل شدن یزید.. 👆🏻👆🏻 سلام عزاداری‌هاتون قبول باشه مهربونا✨ @admindaryaa .
.♻️♻️♻️ 👇دوستای نازنینم این روتین هر روزمون هست انشالله😍 ✨میخوایم به کمک پروردگار, همتون نتایج درخشان بگیرین 💥فقط کافیه دقیق انجام بدین 📕یک دفتر تهیه کنید تمارین رو با تمام وجود انجام بدین 👇👇 1.اول که بیدار میشین سریع 7بار بگین حسبی الله و یک صلوات بفرسین یعنی خدا برایم کافیه 🌱 @metaachakrah 2. شکرگزاری بابت ده تا از نعمتهایی که دارین🌾 3. یک موزیک بی کلام شاد دانلود کنید جلو آینه بایستین شاد و خوشحال با حس عالی از خودتون تعریف کنید..🎼 ✨ من ارزشمندم، ✨من دوست داشتنی هسم ✨من عاشق خودم هستم ✨من خودمو همون جور که هستم دوست دارم ✨من لایق بهترینا هستم و... 4.یک بار سوره فلق رو توی منزل و با توجه بخونید.( با کلیپ ارسالی) تا انشالله انرژی منفی منزل از بین بره🏵 اینم لینکش 👇 https://eitaa.com/20141981/5188 5.نوشتن ده تا از کارهای مهم روزانه مثلا... خدایا شکرت امروز خیلی خوب درسم رو خوندم و...🗓 @metaachakrah 6. در طول روز منفی بافی و اخبار منفی و غیبت و... ممنوع❌ 7.آخر شب ببین چه اتفاقات مثبت برات افتاده حتی کوچک،،، توی دفترت بنویس و شکر کن💎 مثلا بنویس... خدایا شکرت بابت اینکه امروز خوش اخلاق بودم خدایا شکرت بابت اینکه رفتم بازار و خرید کردم. و... 🌱🌱 8.ذکر روز به چهار شنبه ..یا حی یا قیوم .. صدمرتبه 🌾🌾 ⭕️ ببین اتفاقایی که توی مورد پنج نوشتی رو تونسی اجرا کنی؟ اگر اجرا کردی که بهتر... اگه نه روز بعد بنویس شون و انجام بده. @metaachakrah .😍.بفرست برای دوستای خوبت👆👆 .
. 🚩🏴🚩🏴 🔆چله زیارت عاشورا.. 🔴روز دوم.. 🌱دوستای عزیزم چله زیارت عاشورا از روز عاشورا تا اربعین امام حسین بسیار توصیه شده.. انشالله از امروز شروع میکنیم.. اگر تونسین با صد لعن و صد سلام بخونید👌 بعد از اون زیارت علقمه لینکش رو قرار میدم🏴 دیگران رو هم مطلع کنید برای هم دعا کنین.. و همین طور بسیار مهمه برای فرج امام زمان عج دعا کنیم🚩 https://eitaa.com/joinchat/1469907251C58b4bffc2e .
. دقت کنین دوستای خوبم📣📣 از 24 تیرماه تا 29 قمر در عقرب هست🦂 ❌و از هر گونه کارای مهم پرهیز کنین... .
. 🍃از امام صادق( ع) روایت هست که در روزهای قمر در عقرب.. . ❤️صیغه عقد جاری نشه 🏕مسافرت نرین 💰معاملات 📿حتی سفر حج ⭕️انعقاد نطفه ⚠️اسباب کشی ❌و کارهای بزرگ انجام نشه @metaachakrah .
. ✅️اگر در این مدت مجبور به انجام کاری بودید ✔️صدقه دادن ✔️خواندن آیت الکرسی ۳ مرتبه ✔️قرائت دعای نور ✔️توکل بر خدای متعال را فراموش نکنید. @metaachakrah .
. اعمال روزهای قمر در عقرب 👇👇 🔴 عبادت کنید 🔴مدیتیشن نکنید 🔴موسیقی گوش بدید 🔴دوش آب نمک برای پاکسازی و دوری از انرژی های منفی 🔴فکر نکنید و در آرامش باشید فقط کارهای مهم را در این روز استارت نزنید و زندگی عادی خود را داشته باشید @metaachakrah .
این دعای مخصوص رو 3بار بخون بسم الله رحمان رحیم 👇 لا حول ولا قوة‌ الا بالله ٱفرجُ بها کل کُربه لا حول ولا قُوَهِ الا بالله ٱحِلُ بها کُل عُقدَهِ لا حول ولا قوَه الا بالله اَجلو‌ بها کل ظلمه لا حول ولا قوه الا بالله افتحُ بها کل باب لا حول ولا قوه الا بالله اَستعینُ بها علی کل شِدَة و مصیبه لا حول ولا قوه الا بالله اَستعینُ بها علی کل اَمرِ یَنزُلُ بی لا حول ولا قوه الا بالله اَعتصِمُ بها من کل مَحذور احاذرهُ . اَسئلُکَ یا ربِ اَن تُصلیَ علی محمد و آل محمد و اهل بیت الطاهرین بخفیَ لُطفکَ یا ذالجلال و الاِکرام آمین یا رب العالمین 🖤
. این روزا مدام آیت الکرسی بخونید ✅ پولی کنار بزارید و روز آخر صدقه بدید✅ ذکر یا کریم رو ۱۰۸ مرتبه بگید ✅ @metaachakrah 🖤
قصه ی ما به ((سر)) رسید...😭💔 سلام از دومین روز بعد از عاشورای عزیز❤️ @metaachakrah .
👇تقویم نجومی پنجشنبه👇 ✴️ پنجشنبه 👈28 تیر /‌ سرطان 1403 👈12 محرم 1446👈18ژوئیه 2024 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 شهادت امام زین العابدین علیه السلام به روایتی " 94 هجری". 😢 دفن شهدای کربلا توسط قبیله بنی اسد. 🐪 رسیدن کاروان اسرای کربلا به کوفه. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی. ❇️ امروز روز خوبی برای امور زیر است: ✅خرید و فروش. ✅مشارکت و امور شراکتی. ✅دکان باز کردن و افتتاح محل کسب. ✅آغاز بنایی و خشت بنا نهادن. ✅امور زراعی و کشاورزی‌. ✅جابجایی و نقل و انتقال. ✅مسافرت. ✅و دیدارهای سیاسی خوب است. 🚘مسافرت : مسافرت خوب است و سود همراه دارد. 👶برای زایمان مناسب و نوزاد آسان تربیت شود و صالح و عفیف باشد. 👩‍❤️‍👨مباشرت امروز: مباشرت هنگام زوال ظهر مستحب و فرزند حاصل عاقل و سیاستمدار و آقا و بزرگوار خواهد بود و هیچ گونه انحراف و نادرستی ندارد. 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 امروز قمر در برج قوس و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است: ✳️شروع به کسب و کار. ✳️داد و ستد و تجارت. ✳️شراکت و امور شراکتی. ✳️آغاز تعلیم و تعلم و امور آموزشی‌. ✳️و جابجایی و نقل و انتقال نیک است. 🟣نگارش ادعیه و حرز و برای نماز حرز و بستن آن خوب است. 👩‍❤️‍👨 انعقاد نطفه و مباشرت. مباشرت امشب شب جمعه :فرزند پس از فضیلت نماز عشاء امید است از یاران امام زمان علیه السلام گردد. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت. طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث هیبت و شکوه می شود. (ولی احترام امروز را نگه دارید) 💉💉 حجامت. فصد زالو انداختن یا در این روز از ماه قمری ،باعث سلامتی می شود. 😴😴 تعبیر خواب امشب: خواب و رویایی که شب جمعه دیده شود تعبیرش از آیه ی 13سوره مبارکه "رعد" است. یسبح الرعد بحمده و الملائکه من خیفته... و از مفهوم آن این است که چیزی باعث ملال خاطر خواب بیننده گردد صدقه بدهد تا برطرف شود و شما مطلب خود را بر آن قیاس کنید. 💅 ناخن گرفتن: 🔵 پنجشنبه برای ، روز خیلی خوبیست و موجب رفع درد چشم، صحت جسم و شفای درد است. 👕👚 دوخت و دوز: پنجشنبه برای بریدن و دوختن روز خوبیست و باعث میشود ، شخص، عالم و اهل دانش و علم گردد. ✴️️ وقت استخاره : در روز پنجشنبه از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعد از ساعت ۱۲ ظهر تا عشاء آخر ( وقت خوابیدن) ❇️️ ذکر روز پنجشنبه نیز: لا اله الا الله الملک الحق المبین 💠 ️روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد @metaachakrah .
.♻️♻️♻️ 👇دوستای نازنینم این روتین هر روزمون هست انشالله😍 ✨میخوایم به کمک پروردگار, همتون نتایج درخشان بگیرین 💥فقط کافیه دقیق انجام بدین 📕یک دفتر تهیه کنید تمارین رو با تمام وجود انجام بدین 👇👇 1.اول که بیدار میشین سریع 7بار بگین حسبی الله و یک صلوات بفرسین یعنی خدا برایم کافیه 🌱 @metaachakrah 2. شکرگزاری بابت ده تا از نعمتهایی که دارین🌾 3. یک موزیک بی کلام شاد دانلود کنید جلو آینه بایستین شاد و خوشحال با حس عالی از خودتون تعریف کنید..🎼 ✨ من ارزشمندم، ✨من دوست داشتنی هسم ✨من عاشق خودم هستم ✨من خودمو همون جور که هستم دوست دارم ✨من لایق بهترینا هستم و... 4.یک بار سوره فلق رو توی منزل و با توجه بخونید.( با کلیپ ارسالی) تا انشالله انرژی منفی منزل از بین بره🏵 اینم لینکش 👇 https://eitaa.com/20141981/5188 5.نوشتن ده تا از کارهای مهم روزانه مثلا... خدایا شکرت امروز خیلی خوب درسم رو خوندم و...🗓 @metaachakrah 6. در طول روز منفی بافی و اخبار منفی و غیبت و... ممنوع❌ 7.آخر شب ببین چه اتفاقات مثبت برات افتاده حتی کوچک،،، توی دفترت بنویس و شکر کن💎 مثلا بنویس... خدایا شکرت بابت اینکه امروز خوش اخلاق بودم خدایا شکرت بابت اینکه رفتم بازار و خرید کردم. و... 🌱🌱 8.ذکر روز پنج شنبه... لا اله الا الله الملک الحق المبین صدمرتبه 🌾🌾 ⭕️ ببین اتفاقایی که توی مورد پنج نوشتی رو تونسی اجرا کنی؟ اگر اجرا کردی که بهتر... اگه نه روز بعد بنویس شون و انجام بده. @metaachakrah .😍.بفرست برای دوستای خوبت👆👆 .