eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
10هزار دنبال‌کننده
70.9هزار عکس
42.4هزار ویدیو
174 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
آژیر خطر در الجلیل به صدا درآمد
وزیر جنگ آمریکا: اگر اطلاعاتی (در مورد حمله) داشتیم، آن را با اسقاطیلی ها در میان می گذاشتیم. ما می دانیم که ایران طی سال ها از حماس حمایت می کند، ما هنوز ارتباط آنها را با حمله مشاهده نکردیم
بر خلاف گزارش ها مبنی بر بازگشت هواپیمای وی به تهران به دلیل حمله به سوریه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران طبق برنامه ریزی قبلی در عراق فرود آمد و با محمد السودانی نخست وزیر دیدار کرد.
اژیر خطر در اشدود و عسقلان و یاونه به صدا در آمد
موج جملات راکتی مقاومت به اشدود و عسقلان
كتائب القسام تقصف عسقلان وأسدود المحتلتين بعشرات الصواريخ رداً على مجازر الاحتلال بحق المدنيين
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگن موشکی از لبنان فعال نشده ولی ترشپاله حلبی عمل کرده از دست این لک لکای لبنانی
چرا شکست اخیر اسقاطیل غیرقابل ترمیم است؟
اژیر خطر در مطولا در مرز لبنان و اشکول در مرز غزه به صدا درآمد
🚨 ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان های القسام: سرعت هماهنگی با برادران در محور مقاومت برای بسیج تلاش ها در درگیری با دشمن صهیونیستی افزایش و توسعه یافته است.
با اعلام اسامی ۲۵ تروریست جدید ، تعداد رسمی جنایتکاران تروریست ارتش کودک کش اسقاطیل که در عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیده اند به ۲۴۵ نفر رسید
اژیر خطر در عسقلان به صدادرلمد
دوباره می گویند این یک اشتباه است - به شما دروغ می گویند. اگر اشتباه است، امروز ۳ بار چطور اتفاق افتاد؟ اگر اشتباه است، بنابراین یا سایبری است که باز شما دروغ می گویند، یا واقعاً یک موشک شلیک شده است که باز هم به شما دروغ می گویند.
🚨ابوعبیده، سخنگوی گردان های قسام: ما یک برنامه دقیق برای فراخوان ۳۰۰۰ رزمنده برای نبرد و ۱۵۰۰ رزمنده برای عملیات پشتیبانی اماده کردیم. عملیات طوفان الاقصی را به منظور انهدام لشکر غزه آغاز کردیم که در ۱۵ نقطه به آنها حمله کردیم. علاوه بر حمله به لشکر غزه، به ۱۰ نقطه نظامی دیگر نیز حمله کردیم. ما به سایت زیکیم و چندین شهرک دیگر در خارج از مقر لشکر غزه حمله کردیم. ناکامی ما در نبرد در دورهای قبلی با هدف فریب استراتژیک برای گمراه کردن اشغالگران در آمادگی برای این نبرد بود.
ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان های قسام: با وجود تهاجم رژیم صهیونیستی، ما ترجیح دادیم بخشی از نبردهای بین دشمن و جناح های مقاومت را پشت سر بگذاریم تا برای آماده شدن برای نبرد اصلی زمان به دست آوریم. (اشاره به عدم مشارکت در درگیریهای سرایاالقدس)