eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
10.3هزار دنبال‌کننده
73.9هزار عکس
43.7هزار ویدیو
180 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
ظاهراً مرکاوای هدف قرارگرفته تولید پودر کرده😉
نهاد امنیتی تخمین می زند که از زمان نفوذ ، ۸روز پیش، تعداد کمی از تروریست ها (باباته) هنوز در منطقه جنوبی هستند. تخمین ها می گویند که آنها در بیشه ها یا مکان های پنهان دیگر با خرما و آب فراوان پنهان می شوند. نیروهای زیادی در حال بررسی هستند تا این احتمال را رد کنند یا آنها را از بین ببرند.
اصابت موشک‌به‌سدیروت
خبرنگار اسقاطیلی جنگ در شمال در واقع آغاز شده است، تبادل آتش روزانه با تعداد زیادی تلفات اسقاطیلی. حزب الله نیز اولین کسی بود که به آنجا حمله کرد و صدمه دید. ارتش اسقاطیل بیدار نمی شود و دشمن بزرگتر و خطرناکتر ما را نمی زند، این وضع می تواند به فاجعه دیگری منجر شود.
پرچم خونخواهی حزب الله تکمیلی: پرچمی در پایگاه ارتش اسقاطیل از طرف حزب الله نصب نشده
آمریکا در پیامی به شهروندان: کشتی ای که در بندر حیفا پهلو می گیرد، امکان تخلیه شهروندان آمریکایی و اعضای خانواده آنها را فراهم می کند و آنها فردا می توانند اینجا را به مقصد قبرس ترک کنند.
سیدنی استرالیا در حمایت از فلسطین به پا خاست
او (از پول ما؟) برای یک میلیارد ربات پرداخت خواهد کرد. اما حقیقت نمی میرد. سربازان به نتانیابو اعتماد ندارند. او نمی تواند اسقاطیل را در جنگ رهبری کند.
تصاویر هدف قراردادن تروریست‌های صهیونیست با پهپادهای انتخاری گردان‌های قسام
31.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
كتائب القسام تستهدف جنود العدو ومواقعه العسكرية بالطائرات الانتحارية خلال معركة
حدود نیم ساعت پیش تلاویو زیر باران راکتی مقاومت قرار گرفت
اخبار مربوط به شهادت خانواده‌ سخنگوی گردانهای قسام درست نیست
حركة حماس: لا صحة للأنباء عن استشهاد زوجة وأبناء المتحدث الرسمي باسم كتائب القسام *أبو عبيدة* فهم بخير والحمد لله. والذي استشهد هو زوجة وأبناء الأخ العزيز أحمد سمير قنيطة "أبوعبيدة" رحمهم الله جميعاً. ويبدو أن تشابه الكنية أوقع البعض بهذا الخطأ.