eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
12.4هزار دنبال‌کننده
80هزار عکس
46.3هزار ویدیو
221 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
سه خودرو در عسقلان براثر حملات راکتی مقاومت اتش گرفته گفته میشه چندین زخمی هم دارن
وزارت امور خارجه قطر: آزادی اسرای دارای تابعیت آمریکایی از غزه - پس از روزها تماس مستمر با همه طرف ها. گفت‌وگو با حماس و اسقاطیل به امید آزادی همه اسرا از همه ملیت‌ها ادامه خواهد یافت
عسقلان
تزاخی هانگبی، رئیس شورای امنیت گله اسقاطیل امروز نامه‌ای فوری به فرمانده سانسور نظامی ارسال کرد و خواستار ممنوعیت انتشار هرگونه جزئیات از بحث‌های کابینه در طول جنگ شد. او در نامه خود اعلام کرد که جریان اخبار از بحث های کابینه که مورد تایید سانسورچی ها قرار گرفته است، آسیب جدی، قطعی و فوری به امنیت کشور🤮 وارد می کند و باید فورا متوقف شود.
گزارش CNN: حادثه مربوط به انصارالله و ناوشکن آمریکایی یو اس اس کارنی بیشتر از آنچه که قبلاً تصور میشد به طول انجامید و بیشتر از آنچه گزارش شده بود، تسلیحات درگیر بود. این حادثه ۹ ساعت به طول انجامید و طی آن ناوشکن چهار موشک کروز شلیک شده توسط حوثی ها و ۱۵ پهپاد دیگر را سرنگون کرد.
گالانت اعلام کرده نیروها برای گسترش جنگ اماده باشند
اصابت راکت به سدیروت
برخلاف گزارش‌های رسانه‌های عربی، مقامات ارشد اسقاطیلی احتمال ورود کمک‌های بشردوستانه از مصر به نوار غزه در ساعات آینده را تکذیب کردند.
عسقلان اصابت مستقیم راکت