eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
10.2هزار دنبال‌کننده
75.3هزار عکس
44.7هزار ویدیو
181 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
سیدهاشم صفی الدین: مردم غزه با صبر و استقامت خود امروز پاسخ مناسبی را ارائه می دهند که حتی اگر بهای آن مرگ باشد دست از مقاومت برنخواهند داشت و این پاسخ اهل عزت و کرامت است. -قتل عام غزه باعث افزایش پایبندی و اعتقاد مردم اسلام و عرب به مقاومت و افزایش اعتقاد مقاومت به درستی آنچه که دنبال کرده اند خواهد شد. رزمندگان مقاومت در این منطقه به سلاح خود چنگ زده و تا پایان راه آماده نبرد هستند.
سیدهاشم صفی الدین بسیار مهم است که موضوع در سطوح دینی، عقیدتی و ملی پذیرفته شود، روشن، درست، مشروع و پذیرفته شده باشد، ما در مقاومت خود که به آن افتخار می کنیم، در پرتو یک هدف عادلانه مبارزه می کنیم. دفاع از سرزمین و مقدساتمان و اخراج اشغالگران دشمن هنوز سرزمین ما را اشغال کرده، موجودیت ما را تهدید می کند و هنوز هم برای انتقام شکست خود در سال 2006 انتقام می گیرد. آنچه امروز در غزه اتفاق می افتد به همه مسائل اساسی ملت ما مرتبط است و به بیت المقدس و اماکن مقدس مرتبط است. وقتی دنیای غرب به ویژه آمریکا برای دفاع از این موجود قیام می کند به این دلیل است که احساس می کند این موجودیت در خطر است. -همه پروژه های پی در پی در منطقه که آمریکا میلیاردها دلار در آن هزینه کرد، یک راه حل داشت و آن اینکه کسی که حیثیت اسقاطیل را ازبین ببرد، یعنی حزب الله، باید در لبنان، منطقه و کل جهان شکسته شود. آنها نتوانستند عواقب «طوفان الاقصی» را تحمل کنند، بنابراین به کمک و حمایت آنها آمدندو در جنایات آنها شریک هستند. ما امروز آثار ظلم صهیونیستی-آمریکایی را در نوار غزه می بینیم و آنچه در غزه اتفاق می افتد ما را به چند نتیجه می رساند، از جمله اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی و غربی کشور نیستند، بلکه باند، مافیای قتل، و تاجر خون هستند.
ملک عبدالله دوم پادشاه اردن در کنفرانسی در قاهره: فاجعه انسانی در غزه که کل منطقه را به ورطه پرتگاه می کشد، باید متوقف شود. رهبران اسقاطیل باید درک کنند که راه حل های نظامی کارساز نخواهد بود - و منجر به موارد بیشتر افراط گرایی و خشونت‌خواهد شد. جان فلسطینی ها به اندازه جان اسقاطیلی ها با ارزش است.(خاک‌ بر سرت) آوارگی جمعیت غزه خط قرمز و جنایت جنگی است
السیسی رئیس جمهور مصر: ما سکوت بین المللی در قبال آنچه در نوار غزه اتفاق می افتد و تلاش برای آوارگی اجباری را محکوم می کنیم، غلط است.
به دلیل هشدارهای سایبری، کارمندان بیمارستان شبا تل هاشومر موظف شدند از طریق شبکه داخلی و از راه دور به سیستم بیمارستان متصل نشوند.
گالانت وزیر جنگ اسقاطیل در شمال فلسطین اشغالی: حزب الله تصمیم گرفته در جنگ شرکت کند و بهای آن را می پردازد، ما باید هوشیارانه هر احتمالی را ارزیابی کنیم - چالش های بزرگتری در انتظار ما است.
ریشون لتزیون در مرکز فلسطین اشغالی زیر رگبار راکتی مقاومت
اژیر خطر در فرودگاه بن گوریون
از غاصبان شهرک های الجلیل علیا خواسته شده بیرون نیان احتمال حادثه امنیتی
اصابت راکت به‌سدیروت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞🔞🔞بازهم کودک کشی بازهم جنایت تروریست‌های داعشی صهیونیست لعنت خدا به صهیونیسم و صهیونیستها
گلوله باران مناطق اشغالی فلسطین از لبنان
گریه کن بیشرف گریه کن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدایا بهشون صبر و ارامش عطا کن😭😭😭 لعنت خدا به صهیونیستهای داعشی
محمد رعد، رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان: کاری که ما در لبنان انجام می‌دهیم، حفاظت از آن است، این نباید لبنانی‌ها را بترساند. دشمن را از درگیری در همه عرصه ها باز می داریم، او را به هر کجا که بخواهیم هدایت می کنیم
گلوله باران مناطق مرزی لبنان توسط تروریست‌های داعشی صهیونیست
ارتش اسقاطیل طرحی را برای گسترش نبرد تصویب کرد سخنگوی ارتش با بیان اینکه طی چند روز گذشته طرح‌هایی برای گسترش عملیات رزمی ارتش تصویب شد، گفت: یگان‌های منظم و ذخیره در میدان مستقر هستند و طبق برنامه‌های عملیاتی مصوب، آموزش‌های لازم را انجام می‌دهند.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی در کنفرانس قاهره گفت: رویدادهای غم انگیز غزه ما را ملزم می کند تا برای آتش بس، حفاظت از غیرنظامیان و آزادی زندانیان اقدام فوری انجام دهیم. تشدید نظامی باید فورا متوقف شود. بازگشایی فوری کریدورهای بشردوستانه در غزه و محکوم کردن هرگونه تلاش برای جابجایی فلسطینی ها لازم‌است
پایگاه العباد در مرز لبنان و‌فلسطین هدف موشک قرارگرفت
یک پایگاه اسقاطیلی در مارگالیوت با موشک‌ضد زره هدف قرار گرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حملات تروریست‌ های داعشی صهیونیست به غزه ادامه داره
به غاصبان منطقه گفته شده برن لونه موش