eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
12.4هزار دنبال‌کننده
80هزار عکس
46.3هزار ویدیو
221 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
گالانت وزیر جنگ اسقاطیل در فرماندهی عملیات نیروی هوایی: این باید آخرین ماموریت شما در غزه باشد، به یک دلیل ساده که بعد از آن حماس وجود نخواهد داشت. یک ماه، دو ماه، سه طول می کشد، اما در نهایت حماس وجود نخواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نجات یک خانم مسیحی از زیر اوار کلیسای ارتودوکس غزه مشخص نیست به خاطر بمباران دچار این حال شده یا از قبل از لحاظ ذهنی مشکل داشته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درگیری بین مبارزین فلسطینی و تروریست‌های صهیونیست در نابلس شدت گرفته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینا همینطوریش اعصاب نداشتن حالا دیگه ... ما برای خانواده هامون اینجاییم بچه های ما کجا هستند؟
ارتش اسقاطیل هنوز دنبال اسقاطیلیاست تو جنوب فقط نمیدونم چرا اینحاها دنبالشونه🤣
خبرنگار اسقاطیلی تأخیر در ورود به زمین توسط رده های سیاسی از چند دلیل کلیدی ناشی می شود: ۱.تلاش برای به نتیجه رسیدن موضوع اسرا. ما می دانیم که پس از شروع کارزار زمینی، موضوع پیچیده تر می شود ۲. ارزیابی های اضافی از نیروها، از جمله جمع آوری اطلاعات اضافی امشب در سایه انتظار، بحث دیگری با نخست وزیر در کابینه جنگ برگزار می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمع شدن و تو‌چشم بی بی میکنن که چندماه بهت گفتیم نکن این کارا رو گوش نکردی همه چیو ریختی به‌هم حالا هم استعفا بده
الله اکبر سخنگوی ارتش اسقاطیل اعلام کرد دراین درگیری یک نیروی جنایتکار ارتش اسقاطیل سقط شده و سه تروریست داعشی صهیونیست هم زخمی شدن فقط چندمتر اومدید داخل...
سخنگوی ارتش اسقاطیل درباره حادثه تانک: با همتایان مصری خود صحبت کردیم، ابراز پشیمانی کردیم، این یک نقص عملیاتی است، جزئیات تحقیقات را با مصری ها در میان می گذاریم.
{مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً} - صَدَقَ الله العَليّ العَظِيم بمزيد من الفخر والإعتزاز، تزف المقاومة الإسلامية الشهيد المجاهد بلال عبدالله أيوب "علي حيدر" من بلدة يحفوفا في البقاع، والذي ارتقى أثناء قيامه بواجبه الجهادي.
مردان ضد زره
یک مقام فلسطینی در گذرگاه رفح به العربی الجدید: انتظار می‌رود دومین گروه کمک‌های بشردوستانه مصر امشب پس از تکمیل بازرسی اسقاطیل وارد غزه شود.
پشت سر ایتان اتفاقای جالبی میفته یه موشک تو اسمون از سمت راست یه موشک از سمت چپ
نرم افزار مکان‌یاب ویز، هم‌اکنون در به دلیل وضعیت امنیتی در منطقه چیزی نشون داده نمیشه
حادثه امنیتی در شمال
بازهم شلیک ضدزره اینبار به یفتاح
هوش مصنوعی و اسقاطیلیها🤣🤣