eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
10.2هزار دنبال‌کننده
75.3هزار عکس
44.7هزار ویدیو
181 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
31.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کیفیت پایین کلیپ فاغشیناهم
یکی از اسرای اسقاطیلی ازادشده میگه من را با موتور سیکلت ربودند. آنها در میان مزارع شخم زده حرکت کردند. حصار الکترونیکی را منفجر که ۲/۵ میلیارد دلار هزینه داشت را منفجرکردند و هیچ کمکی نکرد.
اسیراسقاطیلی : کیلومترها زیر زمین در سنگرهای خیس راه رفتیم
لیبرمن وزیرسابق جنگ اسقاطیل درباره دستگیری این بازیگرفلسطینی نوشت: این کاری است که با طرفداران نازی ها انجام می شود. وزیر داخله باید فوراً تابعیت اسقاطیلی این خانم و امثال او را رد کند و برای اخراج آنها اقدام کند. شما باید درک کنید که واقعیت تغییر کرده است و دیگه چیزی مثل قبل نخواهد بود
یک‌شبکه اسقاطیلی هم پخش سریالی که این بازیگر فلسطینی توش بازی میکرد رو متوقف کرد
اصابت مستقیم راکت به اشکول
اسیراسقاطیلی آنها با ما خوب رفتار می کردند. آنها گفتند آنها افرادی هستند که به قرآن ایمان دارند و به ما آسیب نمی رسانند. ما یک دکتر اونجا داشتیم که داروهایی معادل داروهایی که در اسقاطیل مصرف می کردیم را برای ما می آورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسیر اسقاطیلی اینحا به صراحت میگه که با ما مهربون بودن دخترشم به انگلیسی تایید میکنه که مادرم گفت باما مهربون بودن
اسکای نیوز اونها با ما مهربون بودن، نیازهامون رو برطرف میکردن
ارتش اسقاطیل اطلاعیه انداخته توی غزه که حای اسرا رو لو بدید ما پاداش میدیم بهتون و امنیتتون رو تامین میکنیم: اگر آینده بهتری برای خود و فرزندانتان می خواهید - اطلاعاتی در مورد اسرا برای ما ارسال کنید. ارتش اسقاطیل قول می دهد که تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت شما انجام خواهد داد و شما پاداش مالی دریافت خواهید کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله ارتش اسقاطیل به نزدیکی بیمارستان الوفاء در غزه
شرکت هواپیمایی امارات دبی پروازهای خود را به مقصد و از فلسطین اشغالی تا ۱۴ نوامبر به حالت تعلیق درآورده است. این شرکت اظهار داشت: ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و با مقامات مربوطه در تماس نزدیک هستیم. ایمنی مشتریان، کارکنان و ذینفعان ما اولویت اصلی ماست.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در توئیتی نوشت: حزب‌الله در قلب مبارزات مقاومت برای دفاع از غزه و در درگیری با اشغالگری و تجاوزات آن در فلسطین، لبنان و منطقه قرار دارد. دست حزب‌الله روی ماشه است در محدوده ای که مورد نیاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مکرون در کنار نتانیابو به حزب الله و ایران می گویم که ریسک نکنید و راه را برای جنگ منطقه ای باز کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کنار مقر جمعیت هلال احمر فلسطین و بیمارستان رو زدن
وزارت بهداشت غزه: ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز بهداشتی از کار افتاده اند.
اسقاطیلیا حسابی عصبانین و میگن اشتباه بوده مصاحبه زنده بعدم میگن این‌شوهرش اسیره به خاطر همین تعریف کرده که شوهرش رو نکشن خدا خوب دستتون رو رو‌میکنه بیشرفای صهیونیست