eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
10.2هزار دنبال‌کننده
75.3هزار عکس
44.7هزار ویدیو
181 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
اطلاعیه فرماندهی جبهه داخلی منطقه اطراف غزه زیکیم کارمیا بلافاصله وارد ساختمان شوید، درها را قفل کنید و پنجره ها را ببندید. تا زمانی که اطلاعیه ای درباره پایان رویداد دریافت نکرده اید، ساختمان را ترک نکنید. تردد در محدوده ممنوع و تا اطلاع ثانوی ورود به آن ممنوع است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماینده فلسطین در سازمان ملل: امروز فرزندان ما نام خود را روی کف دست خود می نویسند تا پس از اصابت بمب به خانه هایشان شناخته شوند. مردان ما در حال حفر گورهای دسته جمعی برای دفن افراد شناسایی شده و ناشناس هستند.
بيان صادر عن المقاومة الاسلامية في العراق : بسم الله الرحمن الرحيم ‏﴿ أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ ﴾‏ استهدف مجاهدو المقاومة الإسلامية في العراق، مساء اليوم قــاعدة الاحـتلال الأمريكي غرب العراق “عين الاسد” برشقة صاروخية, أصابت اهدافها بشكل مباشر. المقاومة الإسلامية في العراق الثلاثاء 8- ربيع الآخر -1445 هـ ‏ ‏
«مقاومت اسلامی» در عراق مسئولیت پرتاب موشک به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق را پذیرفت.
جنگنده های تروریست‌ های داعشی صهیونیست وارد گود شدن و مناطق مرزی لبنان رو با موشک هدف قراردادن
اژیر خطر در جنوب جولان
دو موشک از سوریه پرتاب شده
درمناطق باز اصابت کرده
سخنگوی ارتش اسقاطیل: سوخت وارد نوار غزه نمی شود - حماس برای زیرساخت های نظامی خود به آن نیاز دارد
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی در کاخ سفید: آتش بس اکنون فقط به نفع حماس است.
دو سه ساعت پیش‌بود که خبرنگار معر.ف شبکه ۱۴ اسقاطیل نوشت: نیروهای ما نمی‌توانند مانند اردک‌هایی در محدوده مرز شمالی باشند. نصرالله باید ضربه سنگینی را در عمق لبنان متحمل شود. این امکان وجود ندارد که ده ها موشک کورنت در طول جنگ در پی شلیک خمپاره و راکت پرتاب شود و تنها پاسخ آن تقریباً اقدامات متقابل باشد، بدون اینکه هیچ گونه قیمت قابل توجهی که برابری را به هم بزند، انجام شود. انگار از غزه چیزی یاد نگرفتیم.
همین کافی بود تا لبنانیها اینو دست بگیرن و سوژه طنزش کنن
خبرنگار شبکه ۱۴ اسقاطیل جزئیات جدید حمله موشکی حوثی‌ها به اسقاطیل که توسط آمریکایی‌ها رهگیری شد: حمله ای که در راه ما رهگیری شد بسیار بزرگتر از آن چیزی بود که مردم تصور می کردند. حوثی ها موشک هایی با کلاهک با وزن تجمعی ۱/۶ تن (۴ موشک هرکدام ۴۱۰ کیلوگرم) پرتاب کردند که ظاهراً منطقه هتل های ایلات را که در حال حاضر مملو از مهاجران جنوب است و یا تأسیسات استراتژیک را هدف قرار دادند. در بندر ایلات اصابت یکی از این موشک ها باعث یک فاجعه بزرگ می شد - برای مقایسه، موشکی که امروز اصابت کرد و خسارت سنگینی به بار آورد، کلاهک جنگی آن تنها حدود ۶۰ کیلوگرم بود. همچنین حوثی ها ۱۵ پهپاد انتحاری را نیز پرتاب کردند که هر یک کلاهک حدود ۴۰ کیلوگرمی حمل می کردند و توسط ناوشکن آمریکایی یو اس اس کارنی رهگیری شدند.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز با یک هیئت بلندپایه ایرانی به ریاست رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای لسلامی ایران دیدار و با آنها در مورد تحولات نوار غزه گفتگو کرد. از ۷اکتبر تا امروز، همکاری مستمر حماس و جمهوری اسلامی ادامه داره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی الی پهن بیرون سازمان ملل حرف میزد، اسقاطیلیا بهش میگفتن خجالت بکش، استعفا بده
{مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً} - صَدَقَ الله العَليّ العَظِيم بمزيد من الفخر والإعتزاز، تزف المقاومة الإسلامية الشهيد المجاهد أحمد حسن عبود "زين العابدين" من بلدة دير عامص جنوب لبنان، والذي ارتقى أثناء قيامه بواجبه الجهادي.