eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
10.3هزار دنبال‌کننده
76هزار عکس
45هزار ویدیو
182 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارشی در واشنگتن پست: دولت بایدن از اسقاطیل خواست تا در برنامه های خود برای ورود زمینی به نوار غزه تجدید نظر کند و به جای آن پیشنهاد کرد که یک عملیات "جراحی" شامل هواپیماها و نیروهای ویژه که حملات هدفمند به اهداف و زیرساخت های حماس را انجام می دهند، انجام دهد.
خبرنگار اسقاطیلی ارتش اسقاطیل و دولت شروع مانور زمینی را احتمالاً تحت فشار آمریکایی ها که حرکات تاکتیکی را نیز دیکته می کنند، اعلام نمی کنند. به همین دلیل است که ما در اینجا از گزارش های فلسطینی ها نقل می کنیم: تهاجم زمینی بزرگ ارتش اسقاطیل - از شمال - به سمت بیت لاحیا و از شرق به سمت جبالیا و بیت حنون، با نبرد و تبادل آتش و توپخانه و حملات هوایی. همینم از خودشون میگن
اردوغان رئیس جمهور ترکیه از هواداران خود خواست تا فردا در راهپیمایی بزرگ در استانبول در حمایت از فلسطینی ها شرکت کنند.
نامه درحال پخش درمورد تخلیه فرودگاه بیروت قدیمیه
شبکه ۱۲ اسقاطیل منبع آمریکایی: اسقاطیلی ها تهاجم محدود انجام می دهند، ارتش اسقاطیل: این تهاجم زمینی رسمی نیست
اخباری در مورد شلیک پاتریوت در ایلات و شنیده شدن صدای انفجار در خال انتشاره از سمت اسقاطیلیها منابع غیر رسمی
دو منبع مصری به وال استریت ژورنال گفتند: بمباران شدید ارتش اسقاطیل ممکن است تلاشی برای تحت فشار قرار دادن حماس برای مصالحه در مورد مذاکرات برای آزادی اسرا باشد.
گردان‌های قسام: در حال مقابله با تهاجم زمینی اسقاطیل به بیت حانون و شرق بوریج هستیم و درگیری‌های شدیدی در زمین در حال وقوع است.
مارک رگو، سخنگوی دفتر نخست وزیر اسقاطیل برای رسانه‌های خارجی، در مصاحبه‌ای با ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: حماس تاوان جنایات خود علیه بشریت را خواهد داد، امشب چرخش آغاز می‌شود. رگو افزود: حماس خشم ما را احساس خواهد کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل خواستار آتش بس بشردوستانه بین اسقاطیل و حماس شد ۱۲۰ کشور رای موافق، ۴۵ رای ممتنع و ۱۴ کشور رای مخالف دادند اسقاطیل و آمریکا مخالفت کردند.
كتائب القسام تتصدى لتوغل بري في بيت حانون وشرق البريج واشتباكات عنيفة تدور على الأرض