eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
10.3هزار دنبال‌کننده
75.9هزار عکس
45هزار ویدیو
181 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
آسیب به خانه های لبنانی بعد از حملات تروریست‌های داعشی صهیونیست، الحمدلله به کسی آسیبی نرسیده
مراسل المنار : ‏القصف المعادي على أطراف ⁧ ⁩ أدى إلى حصول أضرار في بعض المنازل من دون وقوع إصابات
شبکه ۱۲ اسقاطیل در سایه جنگ غزه، عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در دوحه دیدار و با وی درباره آخرین تحولات گفتگو کرد. هنیه: تلاش های مهم ایران در سطح منطقه و بین المللی برای حمایت از مردم فلسطین را دنبال می کنیم و از آن قدردانی می کنیم. عبداللهیان مدعی شد: رژیم صهیونیستی با یک فروپاشی تاریخی مواجه است و نتیجه درگیری کنونی چیزی جز پیروزی نیست، منطقه در مرحله تصمیم گیری تاریخی است، عناصر مقاومت در منطقه خودشان تصمیم می گیرند، آمریکا بر خلاف فراخوانی که از دیگران به خویشتن داری می کند، طرف جنگ شده است و در موقعیتی نیست که به او اجازه دهد دیگران را برای آرام کردن اوضاع فراخواند.
غرب وحشی کراواتی ما رسانه مردم مظلوم فلسطین باشیم تک تکمون ولو به یه انتقال پیام در خانواده
این اعلام‌برنامه مربوط به اقای دکتر عبدی است نه بنده
اتش زدن جنگلهای مرزی لبنان با گلوله های اتش زای اسقاطیل ادامه داره
مراسل المنار : ‏اشتداد الحرائق المندلعة في أحراج ‏ "اللبونة "جنوبي ⁧ ⁩ بسبب الاعتداء الصهيوني المتكرر عليها بقذائف الفوسفور والقذائف الضوئية واستهداف محيط عمل فرق الأطفاء .
وزیر جنگ اسقاطیل به تلفات سنگین ورود زمینی به غزه اعنراف کرد در روزهای اخیر بهای سنگینی در جنگ دادیم ما در حال استقرار نیروها در مقیاس در عمق نوارغزه هستیم، مقابله هایی علیه نیروهایی که عمل می کنند وجود دارد و نتایج و دستاوردها در میدان نبرد بسیار بالاست. متأسفانه در جنگ نیز بها وجود دارد و در روز آخر بهایی که دادیم سنگین بود با وجود آن، ما مصمم به ادامه و پیروزی هستیم.
ابوعبیده توضیح میده که ارتش اسقاطیل از ۴ بخش قصد ورود داشته و رزمندگان مقاومت در برابرش ایستادن و ۲۲ خودروی نظامی ارتش اسقاطیل رو نابود کردن و تعداد زیادی از نیروهای اونها رو به هلاکت رسوندن
ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام: نیروی دریایی مقاومت با استفاده از اژدر «العاصف» که از راه دور هدایت می‌شد، توانست تعدادی حملات را به اهداف دریایی در سواحل غزه انجام دهد که برای اولین بار آن را فاش می‌کنیم.