هدایت شده از آنروزیکهدیگرنیستم.
تصحیح میکنم؛ آدمیان از جایی به بعد، سه شاخه میشوند:
یا شعر میشوند و قالب های غزل و مثنوی بر تن میکنند، یا شاعر میشوند و وزن و قافیه میآموزند و یا دیوانهی شب زدهای میشوند شبیه به من.
دسته ی سوم احتمالاً گوشه ی اتاق کز کرده و کنج عزلت برگزیده، تا دمِ صبح آنقدر شعر شاعران را میخوانند و میخوانند و میخوانند که در نهایت کلمه ای، واژه ای، قافیه ای چیزی پیدا کنند برای زخمی کردن جان خود. خلاصه که شعر بشوید، یا حداقل شاعر. دیوانه ی شبزده بودن توصیه نمیشود.
هدایت شده از خلوتگــٰاه
بعضی از آدما یه استعدادِ خاصی تو فراموش کردنِ کاراشون دارن که برگام، یعنی چی یادت نیست چه تری زدی به زندگیم؟ چرا بعدش داری انقدر عادی برخورد میکنی😐
او میخواست زنده بماند؛)
بعضی از آدما یه استعدادِ خاصی تو فراموش کردنِ کاراشون دارن که برگام، یعنی چی یادت نیست چه تری زدی ب
اینجور افراد یه استعداد خیلی خاصی هم در عادی سازی دارن
یعنی وا؟ ناراحت شدی؟
این رفتار خیلی رفتار همهگیر و عادیایه🗿
اگه من و بزرگترین احمق دنیا فرض کنن برام مهم نیست ، من فقط میخوام ازت محافظت کنم..
#دیالوگ
هدایت شده از آقایخاکی🚨روایتفتح
21.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انیمه جالب و دیدنی که یک کاربر ژاپنی درباره آشوبهای ایران منتشر کرد
┄┄┅══✧❁🇮🇷❁✧══┅┄
کانال آقای خاکی در ایتا . تلگرام . آپارات:
🆔 @khakii_ir
میگن حتی دور ترین دل ها هم بالاخره بهم نزدیک میشن به وسیله ی محبت..
#دیالوگ