2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاد تو حس قشنگی ست که در دل دارم
تو چه باشی ، چه نباشی ، نگهش میدارم
هدایت شده از مأمن/من؟
به نظر شماهم چهرهی آقاسیدمجتبی ترکیب چهرهی شهید آیت الله خامنهای و شهید رئیسیه؟
کاش اون لحظه ای که تصمیم میگیرم به کسی پیام بدم یا زنگ بزنم همون لحظه بمیرم😭